مانور مشترک پدافند غیرعامل در آستارا برگزار شد

سرپرست واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر آستارا از برگزاری مانور مشترک پدافند غیرعامل با حضور نیروهای آتش نشانی، جمعیت هلال احمر و اداره بنادر و دریانوردی این شهرستان خبر داد.

بابک لطف جویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مانور مشترک پدافند غیرعامل شهرستان آستارا امروز (چهارشنبه) ۱۲ آبان با حضور نیروی‌های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، جمعیت هلال احمر و اداره بنادر و دریانوردی آستارا در اسکله منطقه ویژه اقتصادی این بندر مرزی برگزار شد.

وی افزود: این مانور مشترک به مناسبت هفته پدافند غیرعامل برگزار شد و نیروهای واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا سطح توان علمی و عملی خود را در مقابله با آتش سوزی و اطفای حریق افزایش دادند.

سرپرست واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا خاطرنشان کرد: در این مانور شش نیروی آتش نشان با یک خودرو در کنار سایر نیروهای شرکت کننده، حضور داشتند و به وسیله بشکه‌های حاوی مواد سوختنی خشک و مایع، سطح آمادگی خودشان را برای مقابله با آتش سوزی و اطفای حریق در اسکله منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا به نمایش گذاشتند.

لطف جویی برگزاری چنین مانوری را برای آمادگی بیشتر نیروهای آتش نشانی بسیار ضروری دانست و گفت: در حال حاضر، واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا با ۱۶ نیروی انسانی، شش خودروی سنگین، نیمه‌سنگین و امدادی و دو تانکر آب‌رسان فعالیت می‌کند.

کد خبر 533052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.