تلاش واتس‌آپ برای توسعه مدت زمان ویژگی «حذف برای همه»

طبق گزارش جدید واتس اپ مشغول فعالیت است تا مدت زمان ویژگی «حذف برای همه» را توسعه دهد تا کاربران بتوانند پیام های قدیمی تر را نیز حذف کنند.

به گزارش ایمنا، این اواخر واتس‌اپ چند ویژگی جدید به پلتفرم خود اضافه کرده است. اکنون این شرکت مشغول توسعه ویژگی جدیدی است که برای بسیاری از کاربران کارآمد و مفید است.

واتس‌اپ در حال حاضر به کاربرانش اجازه می‌دهد پیام‌هایی که به کاربران دیگر می‌فرستند را حذف کنند، اما این قابلیت در بازه زمانی محدود و حدود یک ساعت پس از ارسال پیام ارائه می‌شود. اکنون گزارشی جدید نشان می‌دهد واتس‌اپ مشغول آزمایش ویژگی جدیدی است که احتمالاً بازه زمانی مجاز برای حذف پیام را تمدید می‌کند.

در حال حاضر مشخص نیست قابلیت «حذف برای همه»(delet for everyone) تا چه مدت زمانی امتداد می‌یابد، اما وب سایت WABetaInfo ادعا می‌کند ویژگی مذکور برای پیام‌هایی که بیش از دو ماه قبل ارسال شده‌اند نیز ظاهر می‌شود.

احتمال دارد واتس‌اپ به طور کامل محدودیت زمانی برای حذف پیام‌ها را حذف کرده باشد، هرچند بعید به نظر می‌رسد. هنوز مشخص نیست اگر بازه حذف پیام‌های واتس‌اپ امتداد یابد، برای پیام‌هایی که قبل از ارائه ویژگی جدید ارسال شده‌اند نیز کارآمد است یا خیر؟

منبع: مهر

کد خبر 533043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.