تنها دو روز تا انتشار بازی Call of Duty Vanguard

سری بازی‌های ندای وظیفه جز معروف‌ترین بازی‌های جهان است که تمامی افراد حداقل اسم آن را شنیده و با بازی آشنایی دارند. امسال نیز شاهد انتشار نسخه جدیدی از بازی خواهیم بود و قرار است دوباره به جنگ جهانی دوم بازگردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، CALL OF DUTY از بازی‌هایی است که تمامی گیمرها با آن آشنا هستند و حداقل یک نسخه از آن را تجربه کرده‌اند. یکی از بازی‌هایی که در مراسم "گیمزکام ۲۰۲۱" به نمایش درآمد، گیم‌پلی بخش داستانی بازی Call of Duty Vanguard با محوریت شخصیتی به نام پولینا پتروا بود. در این مراسم ویدئویی ۱۰ دقیقه‌ای با محوریت بخش داستانی بازی منتشر شد که برخی از ویژگی‌های این بازی در آن ویدئو رونمایی شد. در ادامه به بررسی بیشتر این بازی و زمان انتشار آن می‌پردازیم.

بازیکنان در بازی Call of Duty Vanguard چه چیزی تجربه می‌کنند؟

در این بازی بازیکنان شهر استالینگراد را قبل از حملات سال ۱۹۴۲ تجربه خواهند کرد؛ یعنی افراد می‌توانند این شهر را قبل از ویرانی‌های گسترده حاصل از جنگ مشاهده و همچنین بعد از آن بازیکنان شهر را در زمستان ۱۹۴۳ و پس از پایان نبرد ۶ ماهه نیز مشاهده کنند.

شخصیت‌های بازی call of duty vanguard

  • گروهبان آرتور کینگزلی: این شخص براساس سربازی واقعی به نام سیدنی کورنل خلق شده است؛ آرتور رهبر نیروهای ویژه بوده و قبل از این به عنوان چترباز در گردان نهم چتربازان ارتش بریتانیا قراردارد.
  • ستوان پولینا پترووا: این شخصیت براساس یکی از موفق‌ترین زنان تک‌تیرانداز تاریخ یعنی لیودمیلا پاولیچنکو خلق شده و در لشکر ۱۳۷ تفنگدار شوروی عضویت دارد که به خاطر شجاعت‌هایش در نبرد با نیروهای آلمان نازی به چهره‌ای الهام‌بخش در بین مردم محلی تبدیل شده است.
  • کاپیتان وید جکسون: "وید" یک خلبان ارتش ایالات متحده آمریکا بوده که در اسکادران ششم شناسایی عضویت دارد؛ این شخص نیز براساس ورنون مایک میشیل طراحی شده است.
  • ستوان دوم لوکاس ریگز: لوکاس اهل استرالیا و جنگجو جبهه آفریقای شمالی و در گردان بیستم عضویت دارد. این شخصیت براساس چارلز آپهم یکی از سه سربازی که دوبار مدال Victoria Cross را دریافت کرده‌، خلق شده است.

پولینا پترووا کیست؟

در نمایش گیم‌پلی بازی شاهد حضور سربازی به نام پولینا پتروا هستیم که در پی حملات هوایی گسترده و ویرانگر ارتش نازی آلمان تمام دوستانش کشته یا مفقودالاثر شده‌اند؛ خود پولینا بی‌هوش شده و خرابه‌ها بر سرش آوار می‌شود. مدتی بعد وی از زیر آوار نجات پیدا کرده و درمی‌یابد که برای شکست دادن این مهاجمان باید چه‌کاری انجام دهد.

بازگشت به جنگ جهانی دوم

در نگاه اول بازگشت بازی به جنگ جهانی دوم عجیب است زیرا این کمپانی در سال ۲۰۱۷ با بازی call of duty WWII به زیبایی این جنگ را روایت کرد و شاید جنگ جهانی دوم و درگیری با نازی‌ها تبدیل به یک کلیشه برای داستان بازی‌های شوتر شده است، اما باید گفت که روایت این نسخه با نسخه‌های مشابه متفاوت است.

داستان این بازی قراراست ناگفته‌های جنگ جهانی دوم، اتفاقات و داستان‌های جدید این جنگ را در محیط‌های مختلف روایت کند. بازی call of duty vanguard قرار است در کشورهای مختلفی مانند ژاپن، اروپای غربی و حتی آفریقا شمالی جریان داشته باشد که این تنوع محیط در مراحل بخش داستانی باعث می‌شود بازی برای شما خسته کننده نشود و بتوانید به خوبی حال و هوای سربازان جنگ جهانی دوم را درک کنید.

گفتنی است که در این نسخه از سری بازی‌های ندای وظیفه دیگر قرار نیست با بخش داستانی کوتاه روبه‌رو شویم بلکه قرار است بخش داستانی بسیار مفصلی را تجربه کنیم.

بخش‌های مختلف بازی Call of Duty Vanguard

بخش چندنفره

این بخش از بازی با ۲۰ نقشه متفاوت منتشر می‌شود. ۱۶ نقشه به صورت 6v6 خواهد بود و شامل محیط‌هایی با بیشترین میزان تنوع است که به گفته اکتیویژن مهیج‌ترین نبردها در تاریخ این مجموعه انتظار بازیکنان را می‌کشد.

علاوه بر نقشه‌های 6v6 شاهد حالت جالب 2v2 نیز خواهیم بود که برای اولین بار در بازی Modern Warfare معرفی شد. این حالت جدید که Champion Hill نام دارد بسیار سریع و نفس‌گیر است و چهار نقشه طراحی شده برای آن باعث نزدیک شدن بازیکنان به یکدیگر می‌شود.

بخش زامبی در این نسخه نیز ادامه دارد

بهترین بخش زامبی در سری CALL OF DUTY مربوط به مجموعه Black Ops است و استودیو Treyarch استاد ساخت این بخش است. خوشبختانه در این نسخه از بازی نیز شاهد این بخش خواهیم بود که توسط استودیو Treyarch ساخته‌شده و قراراست ماجرای ترسناک و مهیب Dark Aether را با مکانیسم‌های جدید ادامه دهد. این بخش از بازی توسط موتور گرافیکی IW8 ساخته شده است و از آنجایی که نسخه Cold War توسط موتور دیگری ساخته شده بود باید دید که در این نسخه بخش زامبی به چه صورت خواهد بود.

تنها دو روز تا انتشار بازی Call of Duty Vanguard

رقابت call of duty با ۲۰۴۲ Battlefield

همانطور که همه گیمرها می‌دانند مجموعه call of duty و Battlefield دو رقیب همیشگی هم هستند، اما این بار رقابتی بسیار داغ بین این دو مجموعه وجود دارد زیرا شرکت EA بر روی بازی Battlefield 2042 که امسال عرضه می‌شود سرمایه‌گذاری زیادی کرده و سال‌ها بر روی توسعه آن کارشده است به همین دلیل این بازی رقیب سر سخت call of duty vanguard خواهد بود.

مزایا پیش خرید بازی call of duty

پیش‌خرید بازی Call of Duty Vanguard شامل چهار مزیت به شرح زیر است:

دسترسی زودهنگام به نسخه بتا

بلوپرینت Night Raid Mastercraft Weapon (قابل‌استفاده در Call of Duty: Black Ops Cold War وCall of Duty: Warzon )

اپراتور آرتور کینگزلی (قابل‌استفاده در Call of Duty: Black Ops Cold War و Call of Duty: Warzone)

دریافت فایل‌های بازی و نصب آن پیش از عرضه رسمی

قیمت نسخه‌های مختلف Call of Duty

این بازی در قالب سه نسخه استاندارد، کراس جن و آلتیمیت عرضه می‌شود

نسخه استاندارد

نسخه استاندارد این بازی با قیمت ۵۹.۹۹ دلار ارائه می‌شود که بر روی کنسول‌های جدید به واسطه قابلیت Backward Compatibility قابل اجرا است و نسخه پایه این بازی محسوب می‌شود همچنین شامل بسته Frontline Weapons است که تنها در نسخه دیجیتال این بازی قراردارد.

نسخه کراس‌جن

قیمت این نسخه از بازی ۶۹.۹۹ دلار است و کاربران در این نسخه طی پنج ساعت ابتدایی بازی نسبت به نسخه اصلی دو برابر Weapon Experience Point دریافت می‌کنند و به افراد اجازه بازی بر کنسول‌های نسل جدید به همراه تمامی بهبودهای گرافیکی و فنی را می‌دهد.

نسخه آلتیمیت

این نسخه با قیمت ۹۹.۹۹ دلار است که علاوه بر ویژگی‌های نسخه کراس‌جن شامل بسته Task Force One و دسترسی به بتل‌پس پولی و باز شدن جوایز ۲۰ ردیف ابتدایی است همچنین طی پنج ساعت اولیه بازی علاوه‌بر دریافت Weapon Experience Point دوبرابر مقدار دریافتی Point Experience نیز دوبرابر خواهد بود.

حداقل سیستم مورد نیاز Call of Duty

  • OS: Windows 10 64-bit (v.1709 or higher)
  • CPU: Intel Core i3-4340 or AMD FX-6300
  • RAM: 8GB RAM
  • HDD: 246GB HD space
  • Video cart: NVIDIA GeForce GTX 670 / GeForce GTX 1650 or Radeon HD 7950

سیستم پیشنهادی Call of Duty

OS: Windows 10 64-bit (v.1709 or higher)

CPU: Intel Core i5-2500K or AMD Ryzen R5 1600X

RAM: 12GB RAM

HDD: 246 GB HD space

Video cart: NVIDIA GeForce GTX 970 / GTX 1660 or Radeon R9 390 / AMD RX 580

تاریخ انتشار Call of Duty

این بازی جمعه _۱۴ آبان‌ماه ۱۴۰۰_ برابر با پنج نوامبر ۲۰۲۱ وارد بازار جهانی خواهد شد.

کد خبر 533032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.