فرزندان ۴ قلوی کارگر شهرداری مشهد بیمه تکمیل درمان شدند

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: اعضای خانواده کارگر خدمات‌شهری شهرداری مشهد که اخیرا صاحب فرزندان چهار قلو شده، به صورت رایگان تحت پوشش بیمه تکمیل درمان قرار می‌گیرند و تمام هزینه‌های بیمارستان نیز توسط شهرداری پرداخت شده است.

به گزارش ایمنا، فاطمه سلیمی با اشاره به برگزاری اولین جلسه هیأت امنا مراکز پزشکی شهرداری مشهد، اظهار کرد: در این جلسه دستورکارهای مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که یکی از مهمترین آنها، پوشش خدمات بیمه‌ای برای کارکنان شهرداری است که به بیماری‌های صعب‌العلاج گرفتار هستند.

وی با بیان اینکه رویکرد شورای ششم، رویکردی حمایتی نسبت به بدنه نیروی انسانی مدیریت شهری است، گفت: بر همین اساس، تمامی کارمندان شهرداری، بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه مازادی، تحت پوشش بیمه‌ای بیماران صعب‌العلاج قرار می‌گیرند.

سلیمی افزود: این چتر حمایتی شامل افراد مبتلا به انواع سرطان‌ها، نقص ایمنی اولیه یا اکتسابی، پیوند عضو، بیماران مبتلا به دیابت و هپاتیت B و C، معلولیت ذهنی با ضریب هوشی زیر ۵۰ درصد و سایر مشکلات می‌شود.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: تا سال گذشته ۲۷۰۰ نفر از همکاران رسمی، پیمانی، مستخدم موقت و مدیریت پیمان (تأمین نیرو)، عضو صندوق سلامت شهرداری مشهد بوده‌اند که امسال این تعداد با توجه به حذف صندوق سلامت و اضافه شدن این دستورالعمل به ۲۳ هزار و ۴۱۸ نفر ارتقا یافته است.

سلیمی با بیان اینکه تلاش اصلی ما این است که با استفاده از تمام ظرفیت‌ها، امکاناتی را فراهم آوریم تا حداقل پرداختی از سوی بیماران را داشته باشیم، خاطرنشان کرد: تمامی هزینه‌های این دستورالعمل با تصویب شورای ششم و هیأت امنای مراکز پزشکی از سوی شهرداری مشهد پرداخت خواهد شد.

وی در ادامه اشاره‌ای هم به کارگر خدمات شهری شهرداری مشهد داشت که با لطف و عنایت خداوند متعال، صاحب فرزندان چهار قلو شده است و گفت: با تصمیم اتخاذ شده، تمام هزینه‌های بیمارستان که حدود ۷۵۰ میلیون ریال بوده را شهرداری پرداخت خواهد نمود.

سلیمی افزود: تمامی اعضای این خانواده شش نفره نیز به مدت سه سال، به صورت رایگان، تحت پوشش بیمه تکمیل درمان قرار گرفته‌اند.

کد خبر 533016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.