ساختمان شهرداری دهق و مدرسه شهید اژه‌ای نجف‌آباد به نام اوقاف سند خورد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نجف آباد گفت: سند ساختمان شهرداری دهق و مدرسه شهید اژه‌ای نجف آباد به نام اوقاف و امور خیریه صادر شد.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام رضا صادقی با اشاره به اسناد دریافتی برای موقوفات شهرستان نجف‌آباد، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸ سند در سامانه جامع موقوفات ثبت شده است، بیشتر این موقوفات غیرانتفاعی شامل مساجد، تکایا، باغات و … بوده است.

وی با اشاره به مهمترین سند دریافتی برای موقوفات شهرستان نجف‌آباد افزود: در یک مورد سند ۱۸ هزار متر زمین در مرکز شهر نجف‌آباد که در تصرف آموزش و پرورش است و مدرسه شهید اژه‌ای این شهر در آن واقع است به نام اوقاف صادر شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نجف‌آباد تصریح کرد: این سند به نام موقوفه محمدابن عبدالله که با نیت تأمین هزینه‌های مسجد و حسینیه ارشاد وقف شده صادر شده است.

حجت‌الاسلام صادقی ارزش ریالی این موقوفه را ۷۲ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این موقوفه اخیراً به نام اوقاف سند خورده است.

وی با اشاره به دریافت سند زمین ۱۱ هزار متری موقوفه شیرعلی در شهر دهق گفت: نیت این موقوفه خیرات و مبرات مطلق در شهر دهق بوده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نجف آباد تصریح کرد: ساختمان شهرداری دهق در این موقوفه واقع شده و ارزش ریالی این موقوفه نیز ۱۱ میلیارد تومان برآورد شده است.

کد خبر 532972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.