۱۲۵۴ نفر از اصفهان، واجد شرایط ثبت‌نام در طرح ساماندهی مربیان قرآن هستند

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: یک هزار و ۲۵۴ نفر از استان اصفهان امکان ثبت‌نام در طرح ساماندهی مربیان قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه را دارند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حمید بخشی با اشاره به اجرای طرح ساماندهی مربیان قرآن کریم توسط سازمان اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور، اظهار کرد: در این طرح مربیانی که از سال ۹۰ تا ۹۸ در دوره‌های تربیت مربیان سازمان اوقاف مشارکت داشته‌اند غربالگری خواهند شد.

وی با بیان اینکه سهمیه استان اصفهان برای ثبت‌نام مربیان قرآن در این دوره ساماندهی یک هزار و ۲۵۴ نفر است، تصریح کرد: این افراد باید تا پایان آذرماه با مراجعه به سایت سازمان اوقاف و امور خیریه به آدرس my.oghaf.ir نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به برگزاری آزمون اولیه برای مربیان پس از تکمیل ثبت‌نام و پایان مهلت ثبت‌نام تصریح کرد: این امر به منظور غربالگری اولیه و تعیین سطح افراد برای گذراندن دوره کامل تربیت مربی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: پس از برگزاری دو مرحله نخست سازمان اوقاف دوره‌های آموزشی را برای ارتقای سطح آگاهی داوران قرآن برگزار خواهد کرد.

بخشی با بیان اینکه مربیان پس از گذراندن دوره‌های آموزشی امکان فعالیت در مراکز آموزشی را خواهند داشت، تصریح کرد: باید توجه داشت که سازمان اوقاف و امور خیریه تضمینی برای اشتغال این افراد به تنهایی ندارد اما همه توان خود را برای استفاده از این ظرفیت در دوره‌های آموزشی این سازمان به کار خواهد برد.

کد خبر 532969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.