شهرداری همدان با آمادگی کامل به استقبال فصل بارش و سرما می‌رود

شهردار همدان گفت: مجموعه شهرداری با آمادگی کامل به استقبال فصل بارش و سرما می‌رود.

به گزارش ایمنا، سید مسعود حسینی در ستاد برف‌روبی و پیش بینی‌های فصل زمستان شهرداری همدان، اظهار کرد: با تمهیدات و هماهنگی‌های انجام شده، شهرداری همدان آمادگی کامل برای مدیریت شهر و خدمت به مردم در فصل پاییز و زمستان را دارد.

وی افزود: باید فعالیت بخش خصوصی در زمینه برف‌روبی معابر با تهیه پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های مشخص، ساماندهی و آسیب شناسی شود که با مستندسازی این تجربیات خدمات بهتری به مردم ارائه خواهد شد.

شهردار همدان خاطرنشان کرد: فرماندهی این مجموعه باید با خدمات شهری باشد تا سطح رضایتمندی شهروندان بیشتر شود.

حسینی در این جلسه ضمن تاکید بر برگزاری مانور افزایش آمادگی نیروهای شهرداری، ادامه داد: خط‌کشی معابر و ترمیم آسفالت قبل از بارندگی باید در دستور کار مناطق و خدمات شهری همدان باشد.

حسین مردانی، معاون خدمات شهری شهردار همدان نیز با بیان اینکه برنامه‌ریزی جامع و کامل عملیات زمستانی در حوزه خدمات شهری انجام شده است، تصریح کرد: دفترچه حاوی نقشه مسیرهای برف‌روبی و آب گرفتگی جوی‌ها و پل‌ها، اکیپ‌ها، ماشین آلات، نوع عملیات، تعداد افراد برای حضور به موقع در قسمت‌های مختلف شهری و مناطق و مجموعه خدمات شهری آماده شده است.

وی افزود: با بهره‌گیری از تجربیات مناطق، سازمان پسماند و مدیران خدمات شهری اقدامات و هماهنگی اولیه برای قبل و حین بارش انجام شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به اقدامات مثبت خدمات شهری در بکارگیری فناوری اطلاعات، گفت: امسال سامانه‌ها، نرم‌افزارها و سرورها و تجهیزات از جمله خرید جی پی اس برای نصب بر روی خودروها جهت مدیریت و رصد ماشین آلات و نیروی انسانی خریداری شده و آماده بهره‌برداری است.

مردانی تاکید کرد: در مجموع ۲۰۰ خودروی مهندسی در عملیات پاکسازی بر حسب اولویت خیابان‌ها و مسیرهای اصلی و فرعی طبق نقشه که توسط سازمان آمار و فناوری اطلاعات مشخص شده، فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه فرماندهی برف‌روبی با خدمات شهری است، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی و اشرافیت کامل مشکلی برای برف‌روبی وجود ندارد و اوورهال ماشین آلات خدمات شهری انجام شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 532954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.