بهره‌براری از تقاطع شهید سلیمانی بوشهر تا یکسال آینده

شهردار بوشهر گفت: تقاطع غیرهمسطح شهید سردار سلیمانی تا یکسال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش ایمنا، حسین حیدری در حاشیه بازدید استاندار بوشهر از پروژه‌های عمرانی شهر بوشهر، اظهار کرد: در این زمینه استاندار بوشهر نیز دستورهایی صادر کرده که روند ساماندهی زمین‌ها را سرعت می‌بخشد.

وی با اظهار‬ امیدواری‬ از‬ اینکه با مدیریت زمانی مناسب در بخش‌های مختلف، بوشهر به زودی شاهد تحولی چشمگیر باشد، خاطرنشان کرد: پروژه تقاطع غیر همسطح میدان شهید مطهری شهر بوشهر نیز ظرف چند روز گذشته به طور مجدد تجهیز کارگاه شده و پیش‌بینی شده تا ۹ ماه تا یکسال به بهره‌برداری برسد.

شهردار بوشهر با بیان اینکه زمینه پرداخت پیش قرارداد به پیمانکار نیز فراهم شده و به‌زودی این مهم محقق می‌‎شود، تصریح کرد: تاکنون بخشی از پارک لیان به شهرداری بندر بوشهر واگذار شده که با اقدام‌های صورت گرفته فضای خوبی برای تفریح شهروندان فراهم شده است.

وی با تاکید بر اینکه استاندار بوشهر در بازدید از این پارک حمایت خود را نسبت به پروژه پارک و پلاژ بانوان اعلام کرد، ادامه داد: برنامه‌ریزی برای واگذاری بخش دیگری از پارک لیان به شهرداری نیز در حال انجام است که تلاش‬ داریم‬ با حفظ بسترهای موجود و طبیعی موضوع سرمایه‏‌گذاری در این پارک محقق شود.

حیدری گفت: استاندار بوشهر در ادامه حمایت‌های خود از شهرداری بازدیدی از قبرستان وادی الرحمه، گذر سرتل-تنگک، پارک لیان، پایانه حمل و نقل و بازار میوه و تره بار بوشهر داشتند که در این بازدیدها نیز قول‌های مساعدی به مدیریت شهری داده شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 532916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.