شهرداری سنندج کتاب «فرهنگ جامع ایثار» را رونمایی کرد

شهردار سنندج از گردآوری و چاپ کتاب فرهنگ جامع واژگان انگلیسی به فارسی ایثار خبر داد و گفت: این کتاب شامل ۱۲ هزار لغت و عبارت تخصصی همراه با ترجمه، اختصارات و استانداردهای حوزه های مدیریت بحران، پدافند غیرعامل، آتش نشانی و HSE است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، سید انور رشیدی اظهار کرد: در دنیای امروز رخدادها، حوادث، بحران‌ها و فجایع انسان ساخت و طبیعی در حال افزایش بوده و آگاهی از علوم مرتبط با آن از ضروریات محسوب می‌شود.

وی افزود: به همین منظور آینده پژوهی و پیش بینی حوادث پیش رو منجر به تولد استراتژی‌های پیشگیرانه و مقابله با این دست از آثار مخرب بوده و نمود آن را در چند شاخه می‌توان مشاهده نمود.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: امسال کارکنان اداره پدافند غیرعامل شهرداری با طراحی سامانه مدیریت لجستیک امداد و نجات و کمک رسانی در چرخه مدیریت بحران در اولین رویداد سوانح طبیعی کشور توانستند به عنوان یکی از طرح‌ها و ایده‌های برتر در سطح کشور معرفی و شناخته شوند.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از اقدامات اداره پدافند این شهرداری گردآوری و چاپ کتاب فرهنگ جامع واژگان انگلیسی به فارسی ایثار است، تصریح کرد: این کتاب شامل ۱۲ هزار لغت و عبارت تخصصی همراه با ترجمه، اختصارات و استانداردهای حوزه‌های مدیریت بحران، پدافند غیرعامل، آتش نشانی و HSE است.

رشیدی گفت: این کتاب ارزشمند با تلاش ۵ ساله آقایان کامبیز پوشنگ باقری، عرفان رحیمی دره باغ، موحد بابائی و فاروق ساعدی از همکاران شهرداری سنندج گرد آوری شده و به چاپ رسیده است.

کد خبر 532908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.