کهکشان پاریس، مسی ندارد/ جنگ اتلتیکو با یاران طارمی

شب دوم از دور برگشت و هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا امشب با بازی های مهیجی پیگیری میشود که علاقه مندان را پای گیرنده ها میخکوب میکند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب- چهارشنبه ۱۲ آبان شب دوم لیگ قهرمانان اروپا برگزار و ادامه دور برگشت و هفته چهارم این رقابت‌ها، انجام می‌شود. پاری سن ژرمن بدون مسی به مصاف لایپزیگ می‌رود، مهدی طارمی و پورتو با اتلتی جنگ صعود دارند و دورتموند در پی جبران شکست سنگین مقابل آژاکس است.

گروه A؛ کهکشان پاریس، مسی را ندارد

هر دو بازی این گروه به صورت همزمان انجام می‌شود از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه تیم فوتبال پاری سن ژرمن با قضاوت "آندریاس اکبرگ" سوئدی در ربول آره نا مهمان لایپزیگ آلمان است. دیدار رفت با درخشش مسی سه بر دو به سود پاریسی‌ها تمام شد، اما حالا برای امشب کهکشان آنها مسی را ندارد چرا که او مصدوم است. نمایش‌های ضعیف نماینده فرانسه در لوشامپیونا پووچ آرژانتینی را در آستانه اخراج قرار داده است، و از زیدان برای جانشینی نام برده می‌شود. لایپزیگ هم از زمانی که ناگلزمن رفته؛ آن طراوت سال پیش را ندارد، اما نمایش فوق العاده آنها در دیدار رفت؛ حالا شانس آلمانی‌ها را با توجه به امتیاز میزبانی‌شان؛ برای برد، بالا برده است.

در دیگر دیدار این گروه منچستر سیتی در اتحاد به مصاف کلوب بروخه می‌رود. سوت این دیدار "آنتونیو متئو" اسپانیایی میزند. سیتیزن ها؛ پیش از این بازی، در لیگ برتر مغلوب پالاس شدند و با ۲۰ امتیاز سوم ماندند و فاصله‌شان با چلسی صدرنشین، پنج امتیاز شد. بروخه هم در این گروه یک باخت، یک مساوی و یک برد بدست آورده و با چهار امتیاز شانس صعود دارد. تیم پپ شش امتیازی است و پاری سن ژرمن هم با هفت امتیاز صدرنشینی را حفظ کرده است.

گروه B؛ جنگ اتلتیکو و پورتو

در این گروه ابتدا از ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه تیم فوتبال میلان در سن سیرو از مهدی طارمی و تیم پورتو پذیرایی می‌کند. قضاوت این بازی برعهده "کلمن تورپین" فرانسوی است. بازی رفت، نمایش هر دو تیم پایاپای بود، اما پرتغالی‌ها در خانه بازی می‌کردند و با تک گل لوئیز دیاز از سد روسونری گذشتند. میلان بر خلاف اروپا در لیگ ایتالیا شرایط فوق العاده ای دارد. شاگردان پیولی در سری آ ۱۱ بازی و ۳۱ امتیاز کسب کرده اند و هم امتیاز با ناپولی صدرنشین هستند. پورتو هم دقیقاً شرایطی مشابه با رقیبش دارد؛ در لیگ پرتغال ۲۶ امتیاز دارد و در شرایط برابر با اسپورتیگ، صدر جدول را در اختیار دارد.

در دیگر دیدار این گروه لیورپول با سوت "دنیل ماکلیه" هلندی در آنفیلد از اتلتیکو مادرید پذیرایی می‌کند. در دیدار رفت شاگردان کلوپ در شب اخراج گریزمان، با دبل محمد صلاح روخی بلانکوس را شکست دادند. آخرین بار این دو تیم سال ۲۰۲۰ در آنفیلد به مصاف هم رفتند که سه بر دو به سود اتلتی تمام شد و در آن ورزشگاه مملو از جمعیت؛ شب رویایی رقم خورد. درست از بعد آن بازی بود که کرونا نزدیک به دو سال درهای استادیوم‌ها را روی تماشگران بست.

در این گروه لیورپول ۹ امتیازی است، پورتو و میلان هم با چهار امتیاز جنگ سختی برای صعود دارند.

گروه C؛ زنبورها در پی انتقام

حساس‌ترین بازی این گروه بین دورتموند و آژاکس برگزار می‌شود. میزبان این مصاف حساس، ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک است. قضاوت این بازی برعهده "مایکل اولیور" انگلیسی است. در جدال رفت این دو تیم، یک نمایش ضعیف از زنبورها شاهد بودیم که نتیجه عجیب چهار بر صفر به سود آژاکس را رقم زد. تیم هلندی این فصل فوق العاده بوده؛ آنها در بازی هفته پیش برابر آیندهوون ۵ گل به این تیم زدند و البته یک تساوی هم با تیم هراکلس داشته اند. آژاکس با ۲۶ امتیاز بالاتر از آیندهوون ۲۴ امتیازی، صدر جدول اوردیویسته هلند به در اختیار دارد. ضمن اینکه این تیم در چهار بازی اخیرش باخت نداشته است. دورتموند هم که می‌خواهد با حمایت هوادارانش، انتقامش را از تیم تن هاخ بگیرد، وضعیت خوبی در لیگ آلمان دارد با ۲۴ امتیاز پشت سر بایرن مونیخ ۲۵ امتیازی قرار دارد.

در دیگر دیدار این گروه؛ اسپورتینگ در ورزشگاه خانگی خودش "خوزه آلوالاده" به مصاف بشیکتاش می‌رود. سرگئ کاراسف روس بازی را قضاوت می‌کند. نماینده ترکیه هر سه بازی قبلش را باخته و بدون امتیاز قعرنشین است. پرتغالی‌ها هم سه امتیاز اندوخته اند اما شانس کمی برای صعود به نسبت آژاکس ۹ امتیازی و دورتموند شش امتیازی دارند.

گروه D؛ شریف می‌خواهد صدر را حفظ کند

در این گروه ابتدا رئال مادرید از ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه به مصاف تیم فوتبال شاختار اوکراین می‌رود. این بازی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و به قضاوت "بنوئیت باستین" برگزار می‌شود.

کهکشانی‌ها این روزها با آنجلوتی روند خوبی دارند. این تیم پس از پیروزی در ال کلاسیکو، مقابل اوساسونا مساوی کرد اما همچنان با یک بازی و یک امتیاز کمتر با ۲۴ امتیاز پشت سر سوسیه داد صدر جدولی قرار گرفته است.

مادریدی‌ها دور رفت لیگ قهرمانان اروپا را هم با برتری پنج بر صفر برابر شاختار سپری کرده‌اند و با شش امتیاز و بر حسب تفاضل گل کمتر نسبت به شریف، رده دوم را اشغال کردند. رئال در چهار بازی اخیر خود هم طعم تلخ باخت را نچشیده است.

اما در مهم‌ترین دیدار این گروه شریف مولداوی صدرنشین به مصاف اینتر چهار امتیازی رده سومی می‌رود. قضاوت این دیدار مهم را که در مولداوی برگزار می‌شود؛ "فلیکس زووایر" آلمانی عهده دار است.

اینتر با اینزاگی روند خوب سال پیش را ادامه می‌دهد. افعی‌ها با برد روحیه بخش در لیگ برابر اودینزه پا به دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا می‌گذارند. این تیم در سری A ۲۴ امتیازی و سوم است و با ناپولی صدر جدولی هفت امتیاز فاصله دارد و در چهار بازی اخیرش، نباخته است.. شریف در این بازی به دنبال جبران شکست دیدار رفت است تا امیدش برای صعود زنده بماند.

کد خبر 532879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.