شهرداری تویسرکان به هیچکس باج نمی‌دهد

شهردار تویسرکان گفت: بنده به کسانی که می‌خواهند با منافع و حق مردم بازی کنند باج نخواهم داد زیرا راس کار شهرداری و شورای شهر خدمت به مردم است.

به گزارش ایمنا، محمد حسین پور با بیان اینکه عدالت در خدمات شهری باید رعایت شود، اظهار کرد: تلاش داریم سرمایه گذار را وارد تویسرکان کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ما در مقابل مردم و فرزندان این شهرستان مسئول هستیم، افزود: حقوق شهروندی و محله محوری باید دوطرفه باشد و توجه به محله خاص مدنظر نیست بلکه باید به تمام محلات و خیابان‌ها نگاه ویژه داشت و با توجه به اینکه سد معبر مشکل اصلی مردم تویسرکان است با این معضل برخورد جدی انجام خواهد شد.

شهردار تویسرکان خاطرنشان کرد: تویسرکان همانند گنجی می‌ماند که خاکستر روی آن را پوشانده است و با همراهی و همدلی مسئولان تویسرکان به زیباترین شهر استان تبدیل خواهیم شد.

حسین پور با بیان اینکه چشم اندازهای زیبا و باغات تویسرکان چشم هر بیننده‌ای را خیره کرده است، تصریح کرد: جمع آوری پروژه‌های ناتمام ملاک کار باید باشد و با توجه به این امر اولین پروژه‌ای که توسط شهرداری جدید انجام گرفت پروژه کلنگ زنی پیاده راه سلامت با بیش از ۳ میلیارد تومان اعتبار تا یک سال آینده توسط شهرداری احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: این پروژه به دلیل وجود ظرفیت‌هایی همچون قبور شهدای گمنام، عارف بزرگ تویسرکانی در این مکان به اجرا درآمده است و شهروندان در این مکان با آرامش خاطر می‌توانند ورزش و تفریح کنند.

شهردار تویسرکان تاکید کرد: بنده اعتقاد به کار جمعی دارم و مراجعه ارباب رجوع به شهرداری امید به کار را ایجاد خواهد کرد.

حسین پور گفت: مبل و منبت و گردوی تویسرکان به عنوان برندهای شناخته شده این شهرستان فرصت‌های خوبی برای تقویت زیرساخت‌های و سرمایه گذاری گردشگری است.

وی افزود: با اجرای این پروژه‌ها و به کار گیری تمام توان و ظرفیت فرصت‌هایی خوبی را می‌توان برای حضور گردشگران در این شهرستان فراهم کنیم.

شهردار تویسرکان خاطرنشان کرد: یکی از شاخص‌های رشد هوشمند شهری بحث انسان محوری و ایجاد فضاهایی است که انسان را در اولویت قرار دهد.

حسین پور با بیان اینکه محله محوری از دیگر شاخص‌های رشد هوشمند شهرها است، افزود: طول این طرح ۸۰۰ متر و شامل مسیرهای پیاده رو,، پیست دوچرخه سواری و، فضای سبز و نصب وسایل ورزشی است.

منبع: مهر

کد خبر 532863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.