وزیر کار: نیروهای انقلابی و کارآمد را منصوب کرده‌ام

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به انتصاب‌های اخیر در این وزارت‌خانه اظهار کرد: نیروهای انقلابی و کارآمد را منصوب کرده‌ایم که ثمره آن را در آینده خواهیم دید.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حجت الله عبدالملکی» با اشاره به انتصاب‌های جدید در این وزارت‌خانه گفت: بیشترین تعداد عزل و نصب‌ها در بین وزارتخانه‌های مختلف، در این وزارتخانه صورت گرفته که سه دلیل اصلی از جمله فساد اقتصادی، انواع محکومیت‌های امنیتی و اقتصادی و ناکارآمدی برای این عزل‌ها بوده است.

وی افزود: تعدادی از همکاران نیز یا بازنشسته شدند یا خودشان تمایلی به ادامه فعالیت با این وزارت‌خانه نداشته‌اند، اما مایل به همکاری با آنها بوده‌ایم از این رو همه کسانی که از این مجموعه خارج شدند، مشکلی نداشته‌اند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: ظرف ۲ تا سه هفته آینده، گزارش کاملی را به قوه قضاییه ارسال خواهیم کرد.

عبدالملکی با تاکید بر اینکه نیروهای انقلابی، کارآمد، دست پاک و فسادستیز را منصوب کرده‌ایم، تصریح کرد: این نیروها را به طور دائم رصد خواهیم کرد و اگر کوچکترین مشکلی داشته باشند عزل می‌شوند؛ اکنون تیمی که شکل گرفته بسیار توانمند است که ثمره آن را در عملکرد این وزارتخانه در آینده خواهیم دید.

کد خبر 532846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.