ماجرای آتش زدن یک زنِ باردار در ماکو چه بود؟

ماجرای آتش زدن یک زنِ باردار در ماکو، تعویق مجدد قصاص آرمان در قتل غزاله، نقشه دختر خواننده برای ربودن پسر پیانیست، مرگ مشکوک نگهبان مهابادی در چادر مسافرتی، قاتل خاموش جان مرد ۵۰ ساله را گرفت، قتل همزمان پدر و پسر زنجانی با بیل، اتفاق باور نکردنی در خراسان رضوی را در بسته خبری حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی محمدی ایروانلو اظهار کرد: طی روز گذشته موضوع آتش زدن یک زن توسط شوهرش در یکی از روستاهای این شهرستان در رسانه‌ها انعکاس یافت که با توجه به بررسی‌های صورت گرفته، این موضوع تکذیب می‌شود.

وی افزود: آتش زدن یک زن توسط شوهرش در یکی از روستاهای ماکو سوژه شبکه‌های اجتماعی شد اما واقعیت ماجرا چیز دیگری است.

فرماندار و رئیس شورای تأمین ماکو گفت: حدود سه هفته قبل در پی اختلاف خانوادگی در روستای " قوریشکاک " ماکو، زنی اقدام به خودسوزی کرده و بعد از بستری شدن در بیمارستان فجر ماکو به علت شدت سوختگی به ارومیه اعزام و به همین علت سوختگی بالا متأسفانه جان خود را از دست داده بود.

وی ادامه داد: طبق اعلام مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو و بررسی‌های صورت گرفته، این فرد حتی باردار هم نبوده و سخن رسانه‌ها در این خصوص نیز کذب است.

محمدی تصریح کرد: بعد از فوت این بانوی ماکویی، پرونده قضائی هم برای همسر او تشکیل شد ولی دلایلی برای قتل این زن توسط شوهرش پس از تحقیقات قضائی از سوی این مراجع ثابت نشده و این فرد نیز با قید وثیقه آزاد شده است.

تعویق مجدد قصاص آرمان در قتل غزاله!

آرمان برای چهارمین بار از قرنطینه انفرادی به سلول بازگشت و اجرای حکم قصاص باز هم به تعویق افتاد. اجرای حکم قصاص آرمان عبدالعالی برای چهارمین بار در این ماه در حالی به تعویق افتاد که او هر بار ایام قرنطینه انفرادی را سپری کرده بود.

آرمان عبدالعالی نام جوانی است که هشت سال قبل به اتهام قتل دختر مورد علاقه خود به نام غزاله شکور به زندان افتاد. آرمان در اظهارات خود ادعا کرده بود جسد غزاله به سطل زباله انداخته اما جسد هرگز کشف نشد.

با توجه به اینکه متهم در زندان ادامه تحصیل داده بود و مدرک فوق لیسانس گرفت، عده‌ای برای پادرمیانی و جلب رضایت اولیای دم با خانواده غزاله شکور صحبت کرده بودند اما آنها راضی به گذشت از قصاص نشدند.

نقشه دختر خواننده برای ربودن پسر پیانیست

دختر جوان که علاقه شدیدی به خوانندگی و مهاجرت به آمریکا داشت وقتی نامزدش را مانعی برای رسیدن به آرزوهایش دید نقشه ربودن او را طراحی کرد. وی بلافاصله با اورژانس و پلیس تماس گرفت و مرد جوان را به بیمارستان منتقل کردند. مرد زخمی به‌نام بهنام پس از بهبودی ماجرای ربوده شدنش را به پلیس گفت: من نوازنده و پیانیست هستم روز حادثه به همراه نامزدم فتانه، به یکی از تفریحگاه‌های غرب تهران رفته بودیم آنجا سرگرم صحبت بودیم که ناگهان خودروی پژویی با دو سرنشین به سمت ما آمد. سرنشینان پژو از خودرو پیاده شده و خود را مأمور معرفی کردند.

مردان جوان بدون هیچ دلیلی با تهدید مرا سوار خودروشان کرده و مدعی شدند که قرار است مرا به مقر پلیس ببرند. اما وقتی علت این کار را پرسیدم ناگهان داخل خودرو مرا مورد ضرب و شتم قرار داده و با تهدید از من خواستند که دست از سر نامزدم بردارم و دیگر با او رابطه‌ای نداشته باشم. بعد از چند ساعت نیز در حالی که کارت‌های عابر بانکم را گرفتند مرا در بیابان‌های پاکدشت دست و پا بسته رها کردند. مرد جوان گفت: وقتی در میان حرف‌هایشان مدام اسم نامزدم را می‌بردند و از من می‌خواستند او را رها کنم مطمئن شدم که فتانه در این ماجرای آدم‌ربایی نقش دارد از طرف دیگر آدم‌ربایان فقط کارت بانکی مرا گرفتند و رمزش را نپرسیدند این یعنی آنها رمز کارت مرا داشتند و تنها کسی که رمز کارت مرا داشت فتانه بود.

به دنبال شکایت مرد جوان، به دستور بازپرس محمدرضا صاحب جمعی تحقیقات از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت آغاز شد. در نخستین گام، با توجه به اظهارات شاکی، تیم جنایی به سراغ دختر جوان رفته و او بازداشت شد. گرچه او ابتدا منکر دخالت در آدم‌ربایی بود اما در مواجهه با مدارک و شواهد پلیسی در نهایت به آدم‌ربایی اعتراف کرد. با اعتراف دختر جوان دو همدست او نیز بازداشت شده و به جرم خود اعتراف کردند. به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی پایتخت متهمان در اختیار اداره آگاهی قرار گرفته و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

دختر جوان در مورد آشنایی خود با نامزدش می‌گوید: حدود یک سال قبل با هم در اینستاگرام آشنا شدیم. او پیانیست حرفه‌ای بود و من هم که عاشق خوانندگی بودم فکر می‌کردم با کمک او که دوستان زیادی درعرصه موسیقی داشت می‌توانم به آرزویم برسم. بهنام عاشق من شده بود و هر چقدر پول می‌خواستم در اختیارم می‌گذاشت. حتی یک خودرو هم برایم خرید که بتوانم راحت‌تر رفت و آمد کنم. تقریباً یک میلیارد تومان برایم هزینه کرد تا من خواننده بشوم وقتی به آرزویم رسیدم تصمیم گرفتم برای خوانندگی به لس آنجلس بروم اما بهنام مخالف مهاجرت بود. او به خاطر خانواده‌اش نمی‌توانست ایران را ترک کند و از من هم می‌خواست در ایران بمانم. اما من که در سر سودای رفتن به خارج داشتم تصمیم گرفتم بهنام را از سر راهم بردارم به همین خاطر با همدستی پسر عمویم و دوستش این نقشه را اجرا کردیم.

مرگ مشکوک نگهبان مهابادی در چادر مسافرتی

فرمانده انتظامی مهاباد از مرگ مردی ۵۰ ساله به دلیل مسمومیت ناشی از استنشاق گاز مونوکسید کربن در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد توحیدی فرمانده انتظامی مهاباد اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس مبنی بر فوت نگهبان ساختمان تازه احداث در داخل چادر، بلافاصله تیمی از مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

قاتل خاموش جان مرد ۵۰ ساله را گرفت

توحیدی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که مرد ۵۰ ساله با توجه به معاینه اولیه تیم اورژانس به دلیل مسمومیت ناشی از استنشاق گاز مونوکسید کربن حین خواب جان خود را از دست داده است.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست تا قبل از نصب هر گونه دستگاه حرارتی از استاندارد بودن آن و باز و تمیز بودن دودکش ساختمان اطمینان یافته و هر چند وقت یک بار دودکش‌های وسایل گرمایشی را در منزل کنترل کنند.

قتل همزمان پدر و پسر زنجانی با بیل

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: درگیری دو گروه در زنجان منجر به قتل پدر ۷۰ ساله و پسر ۲۰ ساله او شد.

سرهنگ جعفر رحمتی روز سه شنبه افزود: این درگیری بعدازظهر دوشنبه در یکی از باغات شهر زنجان اتفاق افتاد و شرکت کنندگان در نزاع با چاقو، چوب و چماق و ادوات کشاورزی از جمله بیل به جان هم افتادند.

وی اظهار کرد: دو جوان شرکت کننده در این نزاع، پارسال به بهانه بد نگاه کردن به یکدیگر درگیر شده و کتک کاری کرده بودند که کینه و عداوت در ذهن آنها باقی مانده بود و در نهایت روز گذشته در این محل درگیر و به صورت گروهی یکدیگر را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

رحمتی خاطرنشان کرد: پس از وقوع قتل، پدر قاتل فراری که خود نیز آسیب سطحی دیده بود از سوی پلیس آگاهی دستگیر شد و هم اکنون در بازداشت بوده و پلیس در پی دستگیری پسر وی است.

وی تصریح کرد: دو نفر از شرکت کنندگان در این درگیری و نزاع جمعی که از اطرافیان خانواده مقتول هستند، مجروح شده و در حال حاضر در بیمارستان بستری و تحت درمان قرار دارند.

اتفاق باورنکردنی در خراسان رضوی؛ جزئیاتی از سرقت مسلحانه

سرهنگ علی مرادی علی‌آباد فرمانده انتظامی جغتای خراسان رضوی گفت: سارقان مسلح از یک طلافروشی در این شهرستان غربی خراسان رضوی یک و نیم کیلوگرم طلا به سرقت بردند.

وی اظهار کرد: ساعت ١٣ و ١٥ دقیقه بعد از ظهر امروز دو سارق موتوسوار که لباس مشکی به تن کرده و صورت خود را پوشانده بودند به یکی از طلافروشی‌های شهر مراجعه کرده و در درگیری با صاحب طلافروشی، با تهدید سلاح حدود یک کیلو و ۵۰۰ گرم طلا را دزدیدند.

فرمانده انتظامی جغتای خراسان رضوی افزود: عاملان سرقت با موتورسیکلت از صحنه گریختند و در این رابطه پرونده‌ای تشکیل شده و با توجه به سرنخ‌های به دست آمده در صحنه سرقت، دستور ویژه‌ای برای پیگیری سریع پرونده و دستگیری سارقان صادر شده است.

سرهنگ مرادی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات علمی خود را آغاز کرده‌اند و از شهروندان نیز انتظار می‌رود هرگونه اطلاعاتی را در این باره به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 532810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.