شیراز قدیمی‌ترین کلانشهر ایرانی عضو سازمان شهرهای هوشمند پایدار جهان است

شهردار شیراز گفت: سازمان شهرهای هوشمند پایدار که دبیرخانه آن در سئول قرار دارد، ۲۰۹ عضو دارد و شهر شیراز نیز قدیمی‌ترین کلانشهر ایرانی عضو این سازمان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید احسان اصنافی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

" در بخشی از پیام آتیلا پترفی شهردار پچ پایتخت فرهنگی اروپا در سال ۲۰۱۰ ضمن آرزوی موفقیت برای شهردار شیراز و تاکید بر اهمیت ارتباط دو شهر آمده است: «به نظر اینجانب حوزه گردشگری، آموزش، فرهنگ و اقتصاد از اولین موضوعاتی است که می‌توانیم [برای همکاری] به آن فکر کنیم. شهرهای ما قبلاً در این موضوعات توانسته‌اند همکاری موفقیت آمیزی داشته باشند. یقین دارم ما نیز قادر خواهیم بود اهداف مشترکمان را محقق کنیم.»

همچنین جونگ سوک پارک دبیر کل سازمان شهرهای هوشمند پایدار جهان نیز ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای شهردار شیراز در پیام خود آورده است: « عمیقاً از همکاری مستمر شیراز با WeGO در ترویج توسعه شهری پایدار از طریق اتخاذ سیاست‌های شهر هوشمند و اقدامات و فناوری‌های نوآورانه تشکر می‌کنیم. همواره از مشارکت شهر شیراز در فعالیت‌های این سازمان به منظور تسهیم دانش و شبکه‌سازی، بهره‌برداری از فرصت‌های اقدام محور در یافتن شرکای کاری و نیز میزبانی رویدادهای WeGO با تاکید بر موضوعات شهر هوشمند استقبال می‌نمائیم».

سازمان شهرهای هوشمند پایدار که دبیرخانه آن در سئول قرار دارد ۲۰۹ عضو دارد و شهر شیراز نیز قدیمی‌ترین کلانشهر ایرانی عضو این سازمان است.

پیش از این نیز شهرداران مرسین و قونیه ترکیه، درسدن آلمان، نیکوزیا قبرس، کیوتو ژاپن و دبیر کل مجمع شهرداران آسیایی نیز با ارسال پیام‌هایی انتصاب شهردار شیراز را تبریک گفته بودند. "

کد خبر 532784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.