بازآفرینی و طراحی مبلمان شهری ساری در آستانه رویداد گردشگری ۲۰۲۲‏

معاون خدمات شهری شهردار ساری از بازآفرینی و طراحی مبلمان شهری ساری، متناسب با رویداد ‏گردشگری ۲۰۲۲ خبر داد.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا حمیدی در جلسه برنامه‌ریزی و ساماندهی بصری شهر ساری که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر ساری برگزار شد، اظهار کرد: کمیته‌های زیباسازی مناطق چهارگانه با برنامه‌ریزی‌های مناسب نسبت به زیبایی منظر شهری در مناطق خود اقدام کنند.

وی افزود: زیباسازی منظر شهری باهدف حفظ سلامت روان شهروندان ساروی باید به‌عنوان یک اقدام مهم در اولویت واحد زیباسازی مناطق شهری قرار گیرد و طرح‌های زیبا متناسب با محیط شهری تهیه و اجرا شود.

معاون خدمات شهری شهردار ساری با اشاره به میزبانی شهر ساری از رویداد گردشگری ۲۰۲۲، گفت: تمام طرح‌های بصری سطح شهر با پیوست ۲۰۲۲ اجرایی می‌شود؛ شهرداری ساری با بازآفرینی و طراحی مبلمان متفاوت و خاص شهری سعی در ایجاد فضای چشم‌نواز و نشاط برانگیز در سطح شهر ساری داشته است.

در این نشست سید افشین راسخ، عضو شورای اسلامی شهر ساری نیز بهره‌گیری از کارهای خلاقانه در حوزه ارتقای زیبایی بصری را مهم دانست و تصریح کرد: می‌توان به‌طور خاص در حوزه اجرای مبلمان شهری به این موضوع پرداخت.

علی عاشقان، دیگر عضو شورای اسلامی شهر ساری نیز با بیان اینکه مرکز استان مازندران به لحاظ بصری نیاز به تغییرات اساسی دارد خواستار اجرای طرح‌های متفاوت در فضای زیباسازی منظر شهری شد و گفت: شورای اسلامی شهر ساری با همراهی شهرداری تلاش می‌کند تا شهری با المان‌های زیبا برای شهروندان ساروی ترسیم کند و در زیبایی بصری شهر نقش مؤثری داشته باشد.

کد خبر 532773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.