اتصال بیش از ۹۸ درصد جایگاه‌های سوخت به سامانه هوشمند

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه در حال حاضر بیش از چهار هزار جایگاه سوخت در سراسر کشور فعال و به سامانه سوخت رسانی هوشمند متصل شده است، گفت: کمتر از ۵۰ جایگاه هنوز به سامانه هوشمند متصل نشده که کندی اتصال ناشی از قرارگیری این جایگاه‌ها در مناطق دور افتاده است.

فاطمه کاه‌ی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخت کشور اظهار کرد: در حال حاضر بیش از چهار هزار جایگاه سوخت در سراسر کشور فعال و به سامانه سوخت رسانی هوشمند متصل شده است.

وی افزود: کمتر از ۵۰ جایگاه هنوز به سامانه هوشمند متصل نشده که کندی اتصال ناشی از قرارگیری این جایگاه‌ها در مناطق دور افتاده و البته کم جمعیت است. با توجه به لزوم تغییر سیستم ارتباطی اتصال این جایگاه‌ها کمی به طول انجامیده است.

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران گفت: البته جایگاه‌های نزدیک به این جایگاه‌ها نیز فعال بوده و مردم می‌توانند از خدمات آنها استفاده کنند.

کاه‌ی تاکید کرد: همکاران ما در واحد فنی در حال تلاش هستند که تا پایان روز جاری اتصال مابقی جایگاه‌ها به سامانه هوشمند سوخت رسانی نیز انجام شود.

به گزارش ایمنا، جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران نیز پیش از این اظهار کرد: اتصال تمامی جایگاه‌ها به سامانه هوشمند سوخت تا پایان امروز به اتمام می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه از چهار هزار جایگاه سوخت در سراسر کشور، سه هزار و ۷۰۰ جایگاه دوباره به سامانه هوشمند سوخت متصل شده‌اند، افزود: همچنین فقط ۳۰۰ جایگاه بنزین را با نرخ دوم (آزاد) عرضه می‌کنند.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران ادامه داد: پروژه اتصال جایگاه‌ها به سامانه هوشمند امروز به پایان می‌رسد و سوخت‌گیری در تمام جایگاه‌ها با کارت سوخت انجام می‌شود.

کد خبر 532772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.