آغاز عملیات‏ احداث هفتمین ایستگاه آتش‌نشانی در بابل

سرپرست شهرداری بابل از آغاز احداث هفتمین ایستگاه آتش‌نشانی این شهرداری در مجاورت میدان نوروزی خبر داد و گفت: این ایستگاه با هدف کاهش زمان طلایی رسیدن نیروهای امدادی به محل حادثه و نجات جان و مال شهروندان احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد قاسم دابوئیان در جلسه شورای اسلامی شهر بابل از ساخت هفتمین ایستگاه آتش‌نشانی در منطقه شرق بابل خبر داد و گفت: با توجه به ترافیک سنگین در محدوده میدان شهید کشوری و خیابان شهید سرلشگر قاسمی و به جهت امدادرسانی بهتر به حوادث شرق بابل، ایستگاه جدید آتش‌نشانی را در بلوار امام‌رضا (ع) احداث خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: با هدف کاهش زمان طلایی رسیدن نیروهای امدادی به محل حادثه و نجات جان و مال شهروندان بابلی، هفتمین ایستگاه آتش‌نشانی بابل در مجاورت میدان نوروزی احداث و به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

سرپرست شهرداری بابل ادامه داد: ساختمان این ایستگاه در موقعیت بسیار عالی جغرافیایی مکان‌یابی شده است، به طوری که حوادث مربوط به جاده مواصلاتی قائم شهر، کمربندی‌جنوبی، بلوار شهید یاسینی، بلوار امام رضا (ع)، بلوار طبرسی و محلات شرق بابل نظیر کتی شرقی و غربی، فرهنگ شهر و اسلام را تحت پوشش عملیاتی خود قرار می‌دهد.

مهدی پورچالی، نماینده شورای اسلامی شهر در سازمان آتش‌نشانی بابل نیز در این جلسه گفت: هفتمین ایستگاه آتش‌نشانی شهر بابل در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع و با زیربنای تقریبی ۱۷۰ متر مربع احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه این ایستگاه شامل آشیانه خودروهای عملیاتی، آسایشگاه، مرکز ارتباطات مجهز به سیستم ارتباط رادیویی و اتاق‌های اداری است، خاطرنشان کرد: هفتمین ایستگاه آتش‌نشانی بابل قابلیت استقرار دو دستگاه خودروی اطفایی با تجهیزات کامل، به صورت ۲۴ ساعته و در سه شیفت کاری می‌تواند به ارائه خدمات به شهروندان بپردازد.

کد خبر 532768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.