طباطبایی نژاد: بحران آب، مهم‌ترین دغدغه مردم و مسئولان اصفهانی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به مشکلات موجود در این استان گفت: بحران آب، مهم‌ترین مشکل و دغدغه اصلی مردم و مسئولان اصفهانی است و باید هر چه زودتر اقداماتی برای برطرف شدن آن انجام شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از شمیم ولایت، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار استاندار اصفهان اظهار کرد: دولت‌های مختلف برای حل مشکل آب در این استان قول‌ها و وعده‌هایی داده‌اند و تا حد توان خود، کار کرده‌اند اما هنوز بحران آب در اصفهان وجود دارد.

وی افزود: این مشکل، مهم‌ترین مشکل و دغدغه اصلی مردم و مسئولان اصفهانی است و باید هر چه زودتر اقداماتی برای برطرف شدن آن انجام شود.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: بدون شک مسئله آب، جز مسائلی است که دولت می‌تواند درباره آن تصمیم‌گیری کند و اگر دیدگاه صحیح در میان مسئولان کشوری نسبت به این مسئله وجود نداشته باشد، تصمیمات غلطی گرفته می‌شود که می‌تواند در آینده اهالی چند استان را دچار تنش کند.

طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مسئولان استان اصفهان به ویژه استاندار مسئله آب را جز اولویت‌های خود قرار داده و به صورت مستمر آن را از مسئولان کشوری پیگیری کند.

سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات خود اظهار کرد: در این مدت تلاش شده تا هماهنگی خوبی میان مدیران شکل گیرد و مسائل و اولویت‌های استان اصفهان شناسایی و دنبال شود.

وی با اشاره به پیگیری موضوع آب گفت: در مسئله آب باید به قانون توزیع عادلانه آب و حقوق مردم و دولت توجه شود تا حقی پایمال نشود.

کد خبر 532740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.