۵۰ راننده سرویس مدارس آستارا ساماندهی شد

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری بندرآستارا گفت: به منظور خدمات رسانی به دانش آموزان، ۵۰ راننده سرویس مدارس این شهر ساماندهی شدند.

غلامرضا مصاحب در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی، سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری آستارا حدود ۵۰ راننده سرویس حمل و نقل دانش آموزان را ساماندهی و برای آنان کارت فعالیت صادر کرده است.

وی افزود: تمامی رانندگان سرویس مدارس دو مرحله در برابر بیماری کرونا واکسینه شده اند. و همه آنان دارای کارت واکسن هستند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری آستارا از دیگر شرایط لازم برای فعالیت در سرویس مدارس را استعلام عدم سو پیشینه و اعتیاد عنوان کرد و گفت: افراد علاقه‌مند فعالیت به عنوان راننده سرویس مدارس، باید با مراجعه به سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری آستارا و دریافت مجوز فعالیت و معرفی نامه، دو دوز واکسن کرونا را دریافت کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۵۰ راننده سرویس مدارس آماده خدمات‌رسانی به شهروندان هستند، البته در صورت بازگشایی کامل مدارس، تعداد رانندگان افزایش خواهد یافت.

مصاحب از اولیای دانش آموزان آستارایی خواست از رانندگانی برای سرویس مدارس بهره ببرند، که کارت شناسایی ویژه سرویس مدارس توسط سازمان حمل و نقل شهرداری آستارا برای آن صادر شده است.

به گزارش ایمنا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 532698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.