شرکت برق شریک نارضایتی‌ها از روشنایی شهر

شهردار بوشهر گفت: شهروندان عمده نارضایتی خود درباره روشنایی شهر را متوجه شهرداری می‌بینند در صورتی که بخش مهم از کار نیز برعهده شرکت توزیع نیروی برق استان است.

به گزارش ایمنا، حسین حیدری اظهار کرد: در راستای افزایش تعامل بین شهرداری و شرکت توزیع برق استان بوشهر باید کارگروه تخصصی بین این دو مجموعه تشکیل شود چراکه تحقق این موضوع به افزایش سطح کیفی خدمات حوزه برق برای شهروندان کمک می‌کند.

وی افزود: شهروندان عمده نارضایتی خود پیرامون روشنایی شهر را متوجه شهرداری بندر بوشهر می‌بینند در صورتی که بخش مهم از کار نیز برعهده شرکت توزیع نیروی برق استان بوده و باید برای رفع آن تلاش کند.

شهردار بوشهر خاطرنشان کرد: در ارتباط با جابه‌جایی شبکه در محل اجرا پروژه‌ها انتظار است شرکت توزیع نیروی در کمترین زمان ممکن نسبت به تحقق این مهم اقدام کند.

حیدری با بیان اینکه پیرامون ترمیم حفاری‌های ناشی از اجرا شبکه شرکت برق نیز باید با هدف جلوگیری از ایجاد نارضایتی در بین شهروندان در زمان مناسب به ترمیم آن اقدام شود، افزود: در برخی از محله‌ها نیز پایه‌های برق در گذر واقع است که با هدف افزایش ایمنی تردد باید نسبت به جابه‌جایی آن اقدام شود.

وی تصریح کرد: در راستای رعایت الزامات پدافند غیرعامل نیز در تعامل شهرداری بندر بوشهر با شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر باید برای پروژه‌های مربوط به این حوزه صورت با جدیت و اهتمام بیشتری دنبال شود.

شهردار بوشهر با بیان اینکه در ارتباط با توسعه فضای سبز شهری نیز سعی بر این است تا با هرس به موقع از آسیب دیدن شبکه توزیع برق جلوگیری شود، ادامه داد: هرس درختان باید بر اساس برنامه زمان‌بندی باشد تا باد و باران‌های پیش رو حادثه‌ای برای شهروندان ایجاد نکند.

شهردار بوشهر اضافه کرد: در بحث فضای سبز باید کار به صورت اساسی باشد و توسعه در این بخش باید تنها مبتنی بر نظریه‌های کارشناسی و علمی انجام گیرد.

غلامرضا حشمتی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر نیز در این باره گفت: تلفات شبکه برق در بوشهر ۱۲.۵ درصد و بیشتر از میانگین کشوری بوده که عمده دلیل آن نیز ساخت و سازهای غیرمجاز است.

وی افزود: در پایان سال ۹۹ شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبارات وصول نشده داشته که این میزان معادل یک سال فروش انرژی در شرکت بخش استان بوشهر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ادامه داد: بیش از ۹۵ درصد از هم استانی‌ها به صورت منظم قبوض خود را به شرکت برق پرداخت می‌کنند و عمده مطالبات انباشته شرکت توزیع نیروی برق استان مربوط به بخش‌های اداری است.

وی خاطرنشان کرد: در تابستان امسال با همکاری دستگاه‌های نظارتی و همکاری خوب هم استانی‌ها کمترین میزان خاموشی را داشت که امیدواریم این رویکرد تعاملی همچنان تداوم داشته باشد.

حشمتی گفت: تعامل و همکاری شهرداری بندر بوشهر و شرکت توزیع نیروی برق استان یک رویکرد ارزشمند است که بدون شک زمینه ساز ارائه خدمات قابل توجهی به شهروندان خواهد شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 532640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.