دو انتصاب جدید در شهرداری اصفهان

شهردار اصفهان در احکام جداگانه‌ای «اصغر منتظرالقائم» و «علی جلالی» را به سمت اعضای شورای نامگذاری معابر و اماکن شهری منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم زاده در حکمی «اصغر منتظرالقائم» و «علی جلالی» را به عنوان اعضای شورای نامگذاری معابر و اماکن شهری منصوب کرد.

شهردار اصفهان در بخشی از متن حکم خود خطاب به اصغر منتظرالقائم و علی جلالی آورده است:

«در فصلی نو از حکمروایی شهری و در آغاز این سال‌های گام دوم انقلاب اسلامی به موجب این حکم جنابعالی که از جمله نخبگان دانشگاهی و آشنا به هویت تاریخی، فرهنگی و مذهبی شهر اصفهان می‌باشید، به سمت عضو شورای نامگذاری معابر و اماکن شهری منصوب می‌شوید.

انتظار است در این مسیر در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با نگاهی تحول آفرین و با توجه ویژه به هویت دینی، ملی و انقلابی شهر اصفهان همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.»

به گزارش ایمنا، مقام معظم رهبری چندی پیش در بیانات خود در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای استان زنجان تاکید کرده بودند که "شهر باید مزیّن شود به نام شهیدان، به یاد شهیدان؛ شوراهای شهر در شهرهای مختلف بدانند که با اسم چه کسانی این شهر مفتخر می‌شود. چه افتخاری برای یک شهر، برای یک خیابان، برای یک کوچه و یک گذر، بالاتر از اینکه نام شهید بزرگی، نام یک انسان فداکاری بر روی آن گذاشته بشود؛ اینها چیزهایی است که بایستی دنبال بشود. دنبال کنید و این مسائل را پیگیری کنید. قدم ابتدایی را برداشتید که همین تشکیل این کارها و این همایش و بزرگداشت و کارهای جانبی آن است، و ادامه بدهید این مسائل را. "

کد خبر 532477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.