اجرای طرح جمع‌آوری و دفع آب‌های سطحی در لوندویل

شهردار لوندویل از عملیات لوله‌گذاری به منظور دفع و هدایت آب‌های سطحی کوچه نهم (عزیززاده) در این شهر خبر داد.

نعمت یاورپور در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در هنگام بارندگی، کوچه نهم (عزیززاده) در شهر لوندویل دچار آب‌گرفتگی شدید می‌شد و ساکنان آن را برای تردد با مشکل مواجه می‌کرد که عملیات لوله‌گذاری در این کوچه توسط شهرداری در حال انجام است.

وی با بیان اینکه رفع مشکل آب‌گرفتگی کوچه عزیززاده مطالبه چندین ساله شهروندان از شهرداری بود. تصریح کرد: اجرای این طرح از سه سال پیش در دستور کار مدیریت شهری قرار داشت، اما به دلیل اینکه مسیر کانال به طول ۱۰۵ متر از ملک شخصی سه تن از شهروندان عبور می‌کرد، انجام طرح دچار وقفه شده بود که در نهایت با همکاری شهروندان عملیات اجرای آن آغاز شد.

شهردار لوندویل با بیان اینکه اجرای این طرح شامل پی کنی، کانال کشی، لوله گذاری و شن‌ریزی جهت رگلاژ ارتفاع کوچه است، افزود: انجام این طرح باعث جمع‌آوری و دفع آب‌های سطحی، کنترل سیلاب و ارتقای سطح کیفی و ایمنی معابر کوچه عزیززاده همچنین رفع بخشی از مشکل آب‌گرفتگی این منطقه شده است.

وی ضمن قدردانی از خانواده‌هایی که بدون دریافت هیچ‌گونه مبلغی ملک خودشان را برای اجرای این طرح در اختیار شهرداری قرار دادند، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی، لوله‌گذاری جهت دفع آب‌های سطحی در مناطق مختلف شهری در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

به گزارش ایمنا، شهر لوندویل از توابع شهرستان آستارا در غرب استان گیلان واقع شده است.‌

کد خبر 532451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.