برنامه و زمان برگزاری لیگ برتر هندبال بانوان

برنامه و زمان برگزاری اولین مرحله از دور رفت هفدهمین لیگ برتر هندبال بانوان اعلام شد. تیم های اشتیادسازه مشهد و ذوب آهن اصفهان غایبان لیگ ۱۴۰۰ هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرحله اول دور رفت فصل جدید لیگ برتر هندبال زنان از ساعت ۱۰:۳۰ امروز دوشنبه، ۱۰ آبان ماه، با دیدار سپاهان و صنایع روشنایی یکتا افروز البرز شروع می‌شود.

بر اساس اعلام فدراسیون هندبال، مرحله نخست از دور رفت مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان از ۱۰ تا ۱۴ آبان ماه با ۱۲ بازی سالن خانه هندبال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در تهران، بدون حضور تماشاگر بی گری می‌شود.

از نکات قابل توجه لیگ امسال می‌توان به نبود تیم اشتیاد سازه مشهد اشاره کرد. اشتیاد سازه در فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شد اما این تیم در لیگ امسال حضور ندارد.

شهید شاملی کازرون و سپاهان اصفهان، به ترتیب تیم‌های دوم و سوم لیگ قبل بودند که جدی‌ترین مدعیان قهرمانی در لیگ هندبال بانوان ۱۴۰۰ هستند.

عدم حضورتیم ذوب آهن در لیگ امسال نیز بسیار پررنگ است ذوب آهن فصل گذشته به لیگ یک سقوط کرد و اسم تیم یکتا افروز البرز در میان تیم‌ها به چشم می‌خورد که تیم جدید حاضر در لیگ است.

لازم به ذکر است با توجه به حضور تیم ملی هندبال بانوان در مسابقات هندبال قهرمانی جهان در اسپانیا، لیگ در نیم فصل تعطیل می‌شود.

برنامه کامل مسابقات:

دوشنبه ۱۰ آبان:

فولاد مبارکه سپاهان - صنایع روشنایی یکتا افروز البرز / ‏‬ ساعت ۱۰:۳۰

آتریسا تهران – شهرداری ملایر / ‏ساعت ۱۳

سنگ آهن بافق – شهید شاملی کازرون / ‏ساعت ۱۵:۳۰

کات شاهرود - تأسیسات دریایی / ‏ساعت ۱۸

چهارشنبه ۱۲ آبان:

شهرداری ملایر – کات شاهرود / ‏ساعت ۱۰:۳۰

شهید شاملی کازرون - صنایع روشنایی یکتا افروز البرز / ‏‬ساعت ۱۳

آتریسا تهران – فولاد سپاهان اصفهان / ‏ساعت ۱۵:۳۰

تأسیسات دریایی - سنگ آهن بافق / ‏ساعت ۱۷:۴۵

کد خبر 532416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.