لپ‌تاپ جدید لنوو با طراحی جدید در راه است

تصاویر ارائه شده از لپ تاپ جدید شرکت لنوو با نام ThinkBook Plus نشان می‌دهد که این محصول دارای صفحه نمایش ثانویه است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، بسیاری از شرکت‌های تولید کننده لپ‌تاپ در تلاش هستند طراحی‌ها یا عناصر جدید را برای محصولات خود در نظر بگیرند، چنین دستگاه‌هایی برای همه افراد مناسب نیست، اما مخاطبان خاص خود را هدف قرار می‌دهند. هم اکنون نیز به نظر می‌رسد که شرکت لنوو در حال تولید لپ‌تاپ جدید خود با طراحی خاص است.

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که لپ‌تاپ لنوو ThinkBook Plus دارای صفحه نمایش ثانویه است، این نمایشگر در سمت راست صفحه کلید واقع شده است و به اندازه یک تبلت است. از آنجایی که نمایشگر ثانویه لپ‌تاپ ذکر شده دارای قلم است، برای اهداف خلاقانه مورد استفاده قرار می‌گیرد، به طوری که کاربران می‌توانند از آن برای کشیدن یا نوشتن چیزی بهره ببرند. اندازه صفحه نمایش اصلی لپ‌تاپ جدید شرکت لنوو ۱۷ اینچ است.

لپ‌تاپ لنوو ThinkBook Plus شبیه لپ‌تاپ ایسوس ZenBook Pro Duo است که یک صفحه نمایش ثانویه در قسمت بالای صفحه کلید دارد. این نمایشگر می‌تواند برای انجام بازی، دیدن فیلم و موارد دیگر مورد استفاده قرار بگیرد، همچنین می‌توان آن را به دو نمایشگر کوچک‌تر با نسبت تصویر ۱۶ به ۹ تقسیم کرد.

هنوز اطلاعات بیشتری در مورد لپ‌تاپ جدید شرکت لنوو ارائه نشده است، اما انتظار می‌رود که این محصول در نمایشگاه CES 2022 معرفی و عرضه شود. شرکت لنوو در نمایشگاه CES سال جاری لپ‌تاپ ThinkBook Plus Gen 2 که دارای صفحه نمایش ۱۲ اینچی بود را معرفی کرد، این محصول جایگزین لپ‌تاپ ThinkBook Plus بود که در نمایشگاه CES 2020 رونمایی شد.

کد خبر 532404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.