اصلاح لایحه رتبه بندی معلمان در کمیسیون آموزش

سخنگوی کمیسیون آموزش از اعمال اصلاحات لایحه رتبه بندی معلمان در نشست امروز کمیسیون آموزش خبر داد و گفت: ماده ۴ لایحه رتبه بندی که براساس آن معلمان در بدو ورود لزوماً «آموزشیار معلم» تعیین می شدند، حذف شد.

به گزارش ایمنا، رضا حاجی پور در تشریح نشست عصر امروز -یکشنبه نهم آبانماه- کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اظهار کرد: در نشست امروز بر اساس ضرب‌الاجلی که رئیس مجلس برای بازنگری در لایحه رتبه بندی تعیین کرد، کمیسیون بلافاصله وارد اصلاح مواد چهار به بعد این لایحه شد و سه ماده از این لایحه را مورد بررسی کارشناسی قرار داد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: بر این اساس ماده چهار لایحه رتبه بندی که بر اساس آن معلمان در بدو ورود لزوماً «آموزشیار معلم» تعیین می‌شدند، حذف شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس اضافه کرد: ماده پنج این لایحه نیز با اعمال اصلاحاتی به تصویب رسید. در این ماده فرآیند رتبه بندی برای کلیه معلمان در استخدام آموزش و پرورش تعیین می‌شود و بر اساس آن دولت مکلف است آئین نامه اجرایی این قانون را تا پایان سال ۱۴۰۰ تدوین کند.

وی افزود: پیشنهاداتی در خصوص ماده شش لایحه رتبه بندی وجود داشت که در این خصوص مباحث کارشناسی در کمیسیون مطرح و ادامه بررسی‌ها به جلسه بعدی کمیسیون موکول شد.

کد خبر 532354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.