بازار ارز دیجیتال امروز ۹ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین نتوانست بالای سطح ۶۴ هزار دلار تثبیت شود و شاهد یک اصلاح قیمتی در این رمز ارز بودیم و سپس به سطح ۶۰ هزار دلار واکنش مثبت نشان داد، پیش بینی رفتار نوسانی بین محدوده ۶۰ تا ۶۴ هزار دلار را برای این رمز ارز داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _یک شنبه نهم آبان‌ماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

  • بیت کوین ۶۰ هزار و ۵۳۱ دلار
  • اتریوم چهار هزار و ۲۳۸ دلار
  • کاردانو یک دلار و ۹۵ سنت
  • بایننس کوین ۵۱۹ دلار و ۲۱ سنت
  • دوج کوین ۲۶ سنت
  • ریپل یک دلار و ۱۰ سنت
  • پولکادات ۴۱ دلار و ۵۱ سنت
  • سولنا ۱۸۷ دلار و ۱۱ سنت
  • ترا ۴۱ دلار و ۷۸ سنت
  • شیبا اینو ۰.۰۰۰۰۶۵ دلار
  • مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۹ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

تحلیل تکنیکال بیت کوین

بیت کوین نتوانست بالای سطح ۶۴ هزار دلار تثبیت شود و شاهد یک اصلاح قیمتی در این رمز ارز بودیم و سپس به سطح ۶۰ هزار دلار واکنش مثبت نشان داد، پیش بینی رفتار نوسانی بین محدوده ۶۰ تا ۶۴ هزار دلار را برای این رمز ارز داریم. در صورت از دست دادن سطح ۶۰ هزار دلار احتمال شروع موج ۴ اصلاحی وجود دارد.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست، صلب مسئولیت)

بازار ارز دیجیتال امروز ۹ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

اخبار مهم

انتقاد و هشدار ادوارد اسنودن به سرمایه‌گذاران شیبا اینو

ادوارد اسنودن، افشاگر معروف آمریکایی، به منتقدین میم‌کوین شیبا اینو پیوست و درباره این ارز دیجیتال به سرمایه‌گذاران هشدار داد. مشاور سابق آژانس امنیت ملی آمریکا، در توئیتر به دنبال کننده‌های خود گفت پولی را که با سختی به دست آورده‌اند، در «پول‌های سگی» سرمایه‌گذاری نکنند.

وی معتقد است که شانس غلبه بر بازار چنین بازارهایی حتی با هوش و زرنگی، بسیار کم است و سرمایه‌گذاران باید این موضوع را در نظر بگیرند.

دوج کوین ۴۰ درصد درآمد کریپتویی رابین‌هود را در سه ماه سوم امسال رقم زد

شرکت رابین‌هود با انتشار گزارشی اعلام کرد ۴۰ درصد از درآمد کریپتویی آن در سه ماه سوم امسال از تراکنش‌های دوج کوین حاصل شده است. ️این در حالی است که ۶۲ درصد از درآمد شرکت در سه ماه دوم ۲۰۲۱ از محل تراکنش‌های دوج کوین به دست آمده بود. رابین‌هود این افت ۲۲ درصدی را به احساسات بازار مربوط دانست و نوشت علاقه کاربران به یک ارز خاص ممکن است دچار نوسان شود.

ایالات متحده به رهبر جهانی ارزهای دیجیتال و بلاک چین تبدیل خواهد شد

ایالات متحده به سرعت در حال پذیرش امور مالی غیرمتمرکز، بخش ارزهای دیجیتال و صنعت نوآورانه فناوری بلاک چین است. در این ماه خبرهای خوبی از ایالات متحده در مورد صنعت ارزهای دیجیتال هست که احتمالاً اخبار خوب بیشتری در اواخر پاییز منتشر می‌شود. ششم اکتبر، گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، طی جلسه کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان تأیید کرد که تنظیم کننده ارزهای دیجیتال را ممنوع نخواهد کرد و مسیر را برای تبدیل شدن آمریکا به رهبری در جهان در این زمینه هموار می‌کند.

رتبه پذیرش ۲۴.۲ درصدی نیجریه بالاترین میزان مالکیت کریپتو در سطح جهان است

بر اساس آخرین شاخص پذیرش رمز ارز Finder، در اکتبر ۲۰۲۱( مهر)، نیجریه با ۲۴.۲ درصد بالاترین میزان مالکیت ارزهای دیجیتال را در سطح جهان داشت و بیت کوین محبوب‌ترین کوین در نیجریه است.

این نظرسنجی علاوه بر تشخیص دادن کشور آفریقای غربی به عنوان کشوری با بالاترین نسبت شهروندان دارای ارزهای رمزنگاری شده در سطح جهان، همچنین نشان داد که از هر چهار بزرگسال آنلاین در نیجریه که دارای نوعی ارز دیجیتال است بیت کوین با ۶۶.۵ درصد از صاحبان رمز ارز محبوب‌ترین سکه است. از طرف دیگر، این بدان معناست که بیش از نیمی از ۲۴.۲ درصد از پاسخ دهندگان نیجریه‌ای که دارای ارزهای دیجیتال هستند، در واقع دارندگان بیت کوین هستند.

رتبه پذیرش ۲۴.۲ درصدی نیجریه بالاترین میزان مالکیت کریپتو در سطح جهان است، از سوی دیگر، یافته‌های نظرسنجی نشان می‌دهد که اتریوم (ETH) با ۲۳.۸ درصد، دومین سکه محبوب بین دارندگان ارزهای دیجیتال نیجریه است. داده‌های نظرسنجی نشان می‌دهد که علی‌رغم این نرخ به ظاهر بالا علاقه به ETH، نسبت نیجریه‌ای‌هایی که این ارز دیجیتال را در اختیار دارند نسبت به سایر کشورها همچنان پایین‌تر است.

رتبه پذیرش ۲۴.۲ درصدی نیجریه بالاترین میزان مالکیت کریپتو در سطح جهان است، در واقع، طبق این نظرسنجی، نسبت مالکیت ۲۳.۸ درصدی ETH تنها کافی است تا نیجریه در رتبه پانزدهم از مجموع ۲۲ کشور قرار گیرد.

دوج کوین در مکان سوم در همین حال، یافته‌های نظرسنجی نشان می‌دهد که میم کوین، dogecoin، با ۲۱.۸ درصد در جایگاه سوم قرار دارد. این نسبت به نوبه خود کافی است تا نیجریه خود را در جمع ده کشور برتر حاضر باشد. گزارش نظرسنجی توضیح می‌دهد: Dogecoin سومین انتخاب محبوب در میان پذیرندگان کریپتو در نیجریه است، با در نظر گرفتن این که ۲۱.۸ درصدی از بزرگسالانی که دارای رمزنگاری هستند، این کوین را در اختیار دارند. این باعث می‌شود که در فهرست ۲۲ کشور ما از نظر مالکیت در میان کشورهایی که دارای رمزنگاری هستند، دوج کوین رتبه هشتم را به خود اختصاص دهد.

از نظر ترکیب صاحبان ارزهای دیجیتال در نیجریه، این نظرسنجی نشان داد که ۶۲.۹ درصد از دارندگان کریپتوهای نیجریه مرد هستند در حالی که مابقی را زنان تشکیل می‌دهند.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۹ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 532298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.