۹۰ درصد تاکسیرانان آستارا علیه کرونا واکسینه شدند

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری بندر آستارا گفت: در ناوگان حمل ونقل این سازمان، دو هزار و ۷۰۰ راننده تاکسی و کمکی بار و مسافر فعال وجود دارد که تاکنون، بیش از ۹۰ درصد این تاکسیرانان علیه بیماری کووید_۱۹ واکسینه شدند.

غلامرضا مصاحب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در سازمان حمل و نقل شهرداری آستارا حدود ۴۰۰ دستگاه تاکسی شهری، یک هزار و ۲۵۰ دستگاه تاکسی تلفنی، ۷۲ دستگاه تاکسی بی‌سیم، حدود ۱۶۸ دستگاه تاکسی خطوط زیر ۳۰ کیلومتر و ۶۰۰ دستگاه خودروی حمل و نقل بار درون شهری فعال است.

وی افزود: دو هزار و ۷۰۰ راننده تاکسی و کمکی بار و مسافر نیز در این شهر وجود دارد که با هماهنگی انجام شده با شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، از ۲۵ مردادماه سال جاری تاکنون بیش از ۹۰ درصد این تاکسیرانان واکسینه شدند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری آستارا خاطرنشان کرد: رانندگان تاکسی این سازمان در این مرحله با واکسن کووبرکت، آسترازنکا و سینوفارم واکسینه شدند و تعدادی از رانندگان نیز با تشخیص پزشک به دلیل داشتن بیماری باید پس از گذراندن دوران نقاهت و بهبودی کامل واکسن تزریق کنند.

مصاحب ادامه داد: تاکسیرانانی که تاکنون واکسینه نشده‌اند، می‌توانند با در دست داشتن دفترچه یا کارت فعالیت خود به مراکز واکسیناسیون شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا مراجعه و واکسن کرونا را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: به دلیل اهمیت سلامت تاکسیرانان و خانواده‌های آنها و شهروندان، طرح واکسیناسیون رانندگان سازمان حمل و نقل شهرداری آستارا از حدود دو ماه پیش اجباری شده و رانندگانی که در این طرح شرکت نکنند. این سازمان هیچ‌گونه خدماتی به آنها ارائه نخواهد کرد.

کد خبر 532247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.