تعهدات هشتگانه شهردار جدید با کرمانی‌ها

شهردار کرمان شفافیت حداکثری با مردم، حرکت به سمت احیای جهان شهری کرمان، اولویت دهی به مستضعفان و محرومان، تلاش برای مدیریت عالمانه، نخبگانی و استفاده از نیروهای بی بدیل انسانی، تلاش برای تسهیل امور مردم، استقبال از حضور همه صاحبان سرمایه، تعامل حداکثری و شهردار همه بودن را از عهد خود با مردم برشمرد.

به گزارش ایمنا، سعید شعرباف صبح امروز _شنبه هشتم آبان ماه_ در آئین تکریم از خدمات شهردار سابق کرمان و معارفه خود اظهار کرد: هشت اصل کلیدی در مدیریت شهری در اولویت قرار خواهد گرفت.

وی شفافیت حداکثری با مردم، حرکت به سمت احیای جهان شهری کرمان، اولویت دهی به مستضعفان و محرومان، تلاش برای مدیریت عالمانه، نخبگانی و استفاده از نیروهای بی‌بدیل انسانی، تلاش برای تسهیل امور مردم به ویژه در حوزه تفریح، زنان، ورزش، استقبال از حضور همه صاحبان سرمایه، تعامل حداکثری در مدیریت شهری با مسئولان و شهردار همه بودن را از عهد خود با مردم برشمرد.

شهردار جدید کرمان مقاومت را یک وزن و اسم ندانست و افزود: مقاومت یک ماهیت است و کرمان مهد تمدن و مقاومت؛ از ابتدای تاریخ تاکنون کرمان مهد پهلوانان و قهرمانان بوده است.

وی با بیان اینکه هیچ مسئله پنهانی با مردم نداریم و با مردم با شفافیت سخن خواهم گفت، خاطرنشان کرد: در کرمان شهردار یک جناح و یک جریان نیستیم و شهردار همه خواهیم بود.

"علیرضا نادری" رئیس شورای اسلامی شهر کرمان نیز در این آئین، کرمان را جهان شهر مقاومت دانست و گفت: مردم باید مطالبه گری از شهردار را در ادای این دین (توسعه شهر) داشته باشند.

منبع: ایسنا

کد خبر 532005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.