تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro  12.6 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت لنوو قصد دارد تبلت جدید خود به نام Xiaoxin Pad Pro 12.6 را دوم نوامبر عرضه کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.6 دارای صفحه نمایش ۱۲.۶ اینچی E4 AMOLED با بزل‌های باریک، رزولوشن ۱۶۰۰* ۲۵۶۰ پیکسل و روشنایی ۶۰۰ نیت است. نرخ نوسازی صفحه نمایش این محصول ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی آن ۳۶۰ هرتز است.

تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.6 دارای یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه پنج مگاپیکسلی است. دوربین سلفی تعبیه شده روی صفحه نمایش این محصول نیز دارای حسگر هشت مگاپیکسلی است که با یک سنسور ToF همراه شده است. به نظر می‌رسد که تبلت جدید شرکت لنوو به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 870 SoC مجهز شده است و دارای رم LPDDR5 و حافظه ذخیره سازی داخلی UFS 3.1 است.

انرژی مورد نیاز تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.6 با استفاده از یک باتری ۱۰ هزار و ۲۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی نیز بهره می‌برد. این محصول از فناوری‌های Dolby Vision و DC dimming پشتیبانی می‌کند. این محصول از بلندگوهای JBL بهره می‌برد که به فناوری Dolby Atmos مجهز شده است. انتظار می‌رود که قیمت تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.6 مشابه نسخه پیشین باشد، این بدان معنا است که قیمت آن احتمالاً کمتر از ۴۶۵ دلار خواهد بود.

کد خبر 531936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.