رینگ چهارم و خط دو مترو ۲ پروژه شاخص شهرداری است/رفع معضل کارتن‌خوابی با تعامل بین‌دستگاهی

شهردار اصفهان گفت: رینگ چهارم ترافیکی و خط دو مترو، دو پروژه شاخص عمرانی شهر اصفهان محسوب می شود که در کاهش ترافیک و آلودگی هوا تاثیر بسزایی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم زاده امروز _شنبه هشتم آبان ماه_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، اظهار کرد: در حال حاضر رینگ چهارم و خط دو مترو به عنوان دو پروژه شاخص شهرداری اصفهان در حال احداث است.

وی با بیان اینکه رینگ چهارم ترافیکی با هدف کاهش ترافیک و آلودگی هوای شهر در حال احداث است، افزود: هفته گذشته عملیات عمرانی مسیر حدفاصل کیلومتر دو و نیم و تا چهارم پروژه رینگ چهارم آغاز شد که امیدواریم شاهد اتصال این بخش به ادامه رینگ باشیم.

شهردار اصفهان با اشاره به پروژه خط دو متروی اصفهان، تصریح کرد: بخشی از کار در ایستگاه کهندژ تعطیل شده بود که با حضور در این ایستگاه و تدابیر اندیشیده شده، تی. بی. ام خاموش در ایستگاه، روشن و عملیات حفاری تونل آغاز شد که امیدواریم در آینده شاهد افتتاح این خط نیز باشیم.

قاسم‌زاده با ابراز نگرانی در مورد برخی از نقاط محروم شهر از جمله حصه، گفت: در این محله شاهد حضور کارتن خواب‌هایی هستیم که عمدتاً مهاجر بوده و با توجه به نداشتن محلی برای سکونت در حاشیه شهر کارتن خواب شده‌اند و این مسئله غصه مشترک خدمتگزاران مردم در شهرداری، مردم و برخی از کارگزاران نظام است که امیدواریم در یک تعامل بین دستگاهی بتوانیم این دغدغه را نیز برطرف کرده و شاهد این پدیده ناخوشایند در حاشیه شهر فرهنگی اصفهان نباشیم.

وی با تبریک فرارسیدن روز نوجوان، اظهار کرد: شهر متعلق به نوجوانان و آینده متعلق به این افراد است که امیدواریم شهر اصفهان مهد زندگی خوبی برای نوجوانان باشد.

کد خبر 531928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.