شهرداری اهواز نیازمند حسابرس خبره است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اهواز گفت: شهرداری اهواز برای بررسی صورت وضعیت‌ها و قراردادها نیازمند یک حسابرس خبره است.

علی مدد هاشم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شورای اسلامی شهر اهواز باید حسابرسی انتخاب کند تا صورتحساب‌های مالی شهرداری و سازمان‌های وابسته به آن را بررسی کنند.

وی افزود: با تأخیری که در عقد قراردادها ایجاد شد، حسابرس‌ها نتوانستند به موقع گزارش خود را ارائه دهند، این موضوع سبب تشکیل یک کمیته حسابرسی شامل شش عضو در سال جاری شد که سه عضو آن را کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر و سه عضو دیگر را شهرداری اهواز انتخاب می‌کنند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اهواز تصریح کرد: یکی از مصوبات این کمیسیون انتخاب یک حسابرس برای شهرداری اهواز بود که حسابرسی در کلانشهرها را داشته باشد، شهرداری اهواز نیازمند یک حسابرس خبره است تا دقت و اشراف بهتری نسبت به صورتحساب‌ها داشته باشد.

وی تاکید کرد: حسابرس باید نسبت به تفریغ بودجه شهرداری اظهار نظر کرده و سیستم کنترل داخلی و ضعف‌های مالی شهرداری را گزارش دهد.

هاشم‌پور گفت: در کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اهواز مصوب شد که مشکلات و ایرادات کنونی در سال جاری رفع شود. انتظاری که از سازمان‌ها داریم این است که بدهی‌های خود را کاهش دهند چرا که با این حجم از بدهی حساب‌های بانکی شهرداری مسدود می‌شود.

کد خبر 531884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.