کارگاه‌های موزائیک‌سازی منطقه ۲ اصفهان تعیین تکلیف می‌شود

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: منطقه ۲ یکی از مناطق کم برخوردار اصفهان بوده که نسبت به همه مناطق شهر از بودجه کمتری برخوردار است و از هر لحاظ محرومیت در این منطقه مشاهده می‌شود که باید به وضعیت آن رسیدگی ویژه شود.

به گزارش ایمنا، محمدرضا فلاح درباره بازدید میدانی از محله ولدان واقع در شهرداری منطقه ۲ اصفهان، اظهار کرد: بر اساس قولی که در ایام انتخابات به مردم دادیم، بازدید میدانی را به اتفاق حجت‌الاسلام مهروی پور، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان، شهردار و معاونین شهرداری منطقه ۲ از محله ولدان داشتیم، منطقه ۲ یکی از مناطق کم برخوردار اصفهان بوده که نسبت به همه مناطق شهر از بودجه کمتری برخوردار است و از هر لحاظ محرومیت در این منطقه مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به محرومیت‌های منطقه ۲ شهرداری اصفهان افزود: سرانه فضای سبز، ورزشی و فرهنگی در این منطقه پایین بوده و چیزی که در بازدید میدانی مشاهده شد، آزادسازی معابری است که در محله ولدان بود که باید این آزادسازی‌ها در سال جاری و سال آینده با کمک مردم صورت پذیرد.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر اصفهان درباره ملاقات مردمی با شهروندان محله ولدان تصریح کرد: پس از بازدید میدانی در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) محله ولدان و اهالی مردم این منطقه حضور پیدا کردیم که تعیین تکلیف اراضی معروف به ۱۸ هکتاری، زیرسازی و آسفالت معابر، اصلاح هندسی معابر، احداث ورزشگاه، آزادسازی و عقب نشینی معابر و ساختمان‌های واقع در مسیر و توجه به ناوگان حمل و نقل به ویژه افزایش اتوبوس و کاهش سرفاصله‌های ایستگاه‌های اتوبوس از مهمترین خواسته‌های مطرح شده از سوی اهالی این منطقه بود.

وی اضافه کرد: یکی از مواردی که در این بازدید مورد توجه قرار گرفت، تعیین تکلیف کارگاه‌های موزائیک‌سازی منطقه بود که مقرر شد دوشنبه هفته آینده به همراه شهردار منطقه و معتمدین محل در دفتر رئیس شرکت شهرک‌ها جلسه‌ای پیرامون پیگیری اراضی اختصاصی به این کارگاه‌ها تشکیل شود.

فلاح با اشاره به پیگیری درخواست‌های مردمی منطقه ۲ شهرداری اصفهان در شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه در شورای اسلامی شهر کمیسیونی تحت عنوان کمیسیون مناطق محروم و کم برخوردار تشکیل شده، قصدمان بر این است که نیازهای عمرانی، خدماتی، فرهنگی، فضای سبز و محیط زیست مناطق محروم شهر را احصا کرده و تلاش کنیم در تدوین بودجه سال آینده این نیازها را ببینیم.

وی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم بودجه‌ای را در جهت رفع مشکلات و نیازها به مناطق محروم و کم برخوردار شهر اختصاص دهیم که این مهم می‌تواند در قالب احداث پروژه‌های عمرانی، خدمات شهری، حمل و نقل و تردد صورت بپذیرد.

کد خبر 531859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.