درک درست مردم، ضربه سنگینی به دشمنان زد

امام‌ جمعه بویین میاندشت گفت: این اتفاق حمله سایبری به زیر ساخت هوشمند سوخت در کشور بود که توسط استکبار به منظور نارضایتی مردم به گران شدن بنزین ایجاد شد، اما درک درست مردم از اهداف دشمن ضربه سنگینی به آنان زد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام حسن اسکندری در خطبه‌های نماز جمعه شهر بویین میاندشت با اشاره به هشت آبان ماه سالروز شهادت حسین فهمیده، اظهار کرد: نوجوانان و جوانان پتانسیل کشور هستند و باید ورود آنان در عرصه‌های مختلف را غنیمت شمرد.

وی با تأکید بر اینکه با شناخت درست از موقعیت‌های کشور، در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی و نظامی و سیاسی و غیره قدم بر داریم، گفت: تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم عنوان و مسیر انقلاب مشخص و مبارزه با استکبار ستیزی در رأس قرار گرفت.

امام جمعه بویین میاندشت با اشاره به حمله سایبری به سامانه سوخت کشور، گفت: این اتفاق حمله سایبری به زیر ساخت هوشمند سوخت در کشور بود که توسط استکبار به منظور نارضایتی مردم به گران شدن بنزین ایجاد شد، اما درک درست مردم از اهداف دشمن ضربه سنگینی به آنان زد.

اسکندری با بیان اینکه اعتماد نکردن به کارشناسان داخلی موجب این اتفاقات در سامانه سوخت کشور می‌شود، گفت: رئیس جمهور و قوه قضائیه در ماجرای علت قطع سوخت بنزین ورود پیدا کنند.

وی با اشاره به حضور مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان به بویین میاندشت، گفت: بویین میاندشت در موقعیت جغرافیایی و اقلیم سرد آب و هوایی است و از طرفی کارخانجات نیز ندارد که مصرف گاز بالا باشد، ضرورت دارد قیمت بهای گاز مصرفی این شهرستان مطابق با مناطق سرد سیر محاسبه شود.

کد خبر 531849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.