سلامی: امروز در آستانه فتح قله‌های بزرگ هستیم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز ما در فرازهای آخر و در آستانه فتح قله‌های بزرگ هستیم و در برابر تحریم ایستاده و فشار سیاسی را پشت سر گذاشته و عملیات روانی و جنگ رسانه‌ای دشمن را بی‌اعتبار کرده و قدرت خود را به جهانیان نشان می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار حسین سلامی روز پنج شنبه -ششم آبانماه- در کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، با اشاره به اینکه زنجان را با ستارگان پرفروغ شده در آسمان وفاداری و شهدایش می‌شناسیم، اظهار کرد: این شهر با مردان بزرگی که ضامن عزت دائمی ما شده اند، شناخته می‌شود.

وی افزود: واقعیت این است که همیشه از صدر اسلام تا به امروز جهاد و شهادت ضامن سعادت مسلمانان بوده و هرزمان که خورشید اسلام بر عالم درخشش کرد، تمام اشرار عالم و شیاطین، منافقان، مشرکان و کافران در مقابل طلوع آن ایستادند؛ چه آن زمانیکه پیامبر اکرم (ص) شرف انسان را در عصر جاهلیت به بشر بازگرداند و اصحاب شیطان در برابرش صف آرایی کردند و چه در زمان امامت تمام امامان، اسباب زر و تزویر منافقان و مشرکان در برابر حقیقت و نور اسلامی ایستاد تا نور خدا را خاموش کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران کشور ادامه داد: این انقلاب به رهبری امام خمینی (ره) حرکت جدیدی در عصر ظلمت ایجاد کرد و این معجزه خدا بر قلب معمار کبیر انقلاب بود. در دورانی که خبر از عزت مسلمان نبود و ثروت‌ها و شکوه مسلمانی غارت می‌شد، کافران تلاش کردند نور خدا را خاموش کنند.

سلامی با بیان اینکه ملت ایران با درس‌گیری از خاطرات صدر اسلام و نهضت عاشورا تصمیم گرفتند امام خود را در میدان جنگ تنها نگذارند، اظهار کرد: خیل عظیمی از جوانان این سرزمین به جبهه شتافتند تا از میان آنها ۳۵۳۵ شهید استان زنجان سند روشن و آشکار این جامعه باشد که ما امام خود را در صحنه‌های سخت تنها نمی‌گذاریم.

وی افزود: در برابر دنیای نابرابر امروزی به جز با ایستادگی در برابر ظلم نمی‌توان به امنیت و آزادی دست یافت؛ مستکبران بر حسب معیارهای ظاهری قدرت، قدرتمند هستند و اگر چنین نبود مستکبر نمی‌شدند. عالم اسلام جز هدف‌های نهایی استکبار است و نمی‌توانند استقلال مسلمان را ببیند؛ چرا که شکوه، سیطره و امپراطوری خود را در غلبه بر مسلمانان می‌بینند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه استکبار تلاش می‌کند مسلمانان را در نقشه سیاسی خود ترسیم کند و نقطه اصلی این سیاست، ایران اسلامی است، گفت: دشمن تمام تمرکز خود را بر این نقطه قرار داده است. شما سرنوشت کشورهایی چون سوریه، لبنان، یمن، عراق و افغانستان را می‌بینید؛ اگر ضعف باشد کشور اشغال می‌شود و مردم مجبور به فرار از خانه‌های خود می‌شوند.

سلامی یادآور شد: به فضل الهی و به قوت یک رهبر حکیم که از منطق قرآن الهام می‌گیرد، روحانیت، جلالت و صلابت پیشوایان معصوم ما در قامت بلند و در قلب مطمئن و ذهن بیدار و آگاه او متجلی است به برکت چنین رهبری که عمود خیمه با عظمت اسلام است و نه یک ملت بلکه ملت‌های مسلمان خصوصاً ایران که از تاریخ آموخته اند باید همانند ستاره درخشانی که در آسمان تیره، راه می‌نمایاند به کلام رهبرشان گوش فرا دهند و آهنگ حرکات خویش را با کلام او تنظیم کرده و در میدان مانده و مجاهدت کنند و ثبات قدم به خرج دهند و جهاد کنند تا دشمن را تعقیب و از سرزمین‌های اسلامی دور کنند.

وی افزود: دشمن علاقه مند به خیمه زدن در سرزمین‌های اسلامی است اما هنر انقلاب بزرگ ما این است که توانسته است امروز بر سرزمین‌های مختلف قدرتی مؤثر از مسلمانان بسازد. پیشانی بند جهاد بر جبین جوانان مسلمان امروز از واقعیت مهم خبر می‌دهد و آن اینکه جهاد زنده و شهادت آرمان مردان بزرگ اسلامی شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: اسلام در لبنان، سوریه، عراق، یمن و اقصی نقاط عالم، قدرت یافته و در مقابل این تهاجم مقاومت می‌کند؛ در حالی که دشمن آخرین نفس‌های خود را می‌کشد و شادابی و طراوت گذشته را ندارد و رهبران آنان افسرده و سربازانشان خسته و سلاح‌هایشان فرسوده است، مسلمانان با نشاط در جست‌وجوی شهادت بوده و از پای نایستاده‌اند و در حال حرکت هستند.

سلامی ادامه داد: وقتی حاج قاسم سلیمانی و مهندس المهدی در عراق شهید شدند این موضوع نشان داد که دشمن تحمل تأثیر این مردان را ندارد و این موضوع برای آمریکا قابل تحمل نیست.

وی اضافه کرد: امروز به برکت وجود رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، میدان جهاد از جوانان پرشور مملو شده و ایران در مسیر پیشرفت قرار گرفته و از تحریم‌ها عبور کرده و استکبار در حال فرار بوده و جانی برای عمل ندارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: این امت هر گاه ایستادگی کرده، موفق بوده است. امروز ما در فرازهای آخر و در آستانه فتح قله‌های بزرگ هستیم و در برابر تحریم ایستاده و فشار سیاسی را پشت سر گذاشته و عملیات روانی و جنگ رسانه‌ای دشمن را بی‌اعتبار کرده و قدرت خود را به جهانیان نشان می‌دهیم.

کد خبر 531761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.