سامانه ۱۳۷ شبانه روز در خدمت شهروندان اهوازی است

مدیر منطقه ۸ شهرداری اهواز از تحقق درخواست‌های شهروندان که در سامانه ۱۳۷ ثبت شده بود، خبر داد و گفت: سامانه ۱۳۷ پاسخگوی درخواست‌های شهروندان است، بنابراین شهروندان از این طریق می‌توانند موارد مختلف را به ضابطان شهرداری اطلاع رسانی کنند.

محمدرضا قنواتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امروزه یکی از معضلات شهرها رعایت نکردن قانون توسط برخی شهروندان متخلف است که اقدام به تخلیه نخاله‌های ساختمانی خود در معابر و زمین‌های خالی می‌کنند.

وی افزود: برای رفع این معضل همراهی، مشارکت و فرهنگ‌سازی عمومی ضروری است و در همین راستا برای همراهی شهروندان با شهرداری، سامانه ۱۳۷ پاسخگوی درخواست‌های شهروندان است، بنابراین شهروندان از این طریق می‌توانند موارد مختلف را به ضابطان شهرداری اطلاع رسانی کنند.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اهواز با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ شبانه روز در خدمت شهروندان اهوازی است، توضیح داد: در برنامه‌های شهرداری مشارکت شهروندان به عنوان اساسی‌ترین عنصر رسیدن به اهداف توسعه شهری از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، این توسعه در پناه مشارکت شهروندان در حوزه نگهداشت شهر شکل خواهد گرفت.

وی ادامه داد: طی تماس‌های شهروندان ساکن منطقه هشت در ۲۴ ساعت گذشته تسطیح منازل علوم پزشکی، پاکسازی کوی مهدیس و خیابان‌های صلابت، بلوار هجرت، همچنین نخاله برداری منازل ۷۰۰ واحدی نفت و علوم پزشکی اجرایی شد.

کد خبر 531704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.