تبلت نوکیا T20 به زودی معرفی می‌شود

شرکت HMD Global اوایل ماه جاری از اولین تبلت خود به نام نوکیا T20 رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تبلت نوکیا T20 دارای بدنه فلزی است و تنها در رنگ آبی تیره عرضه خواهد شد. این محصول دارای صفحه نمایش ۱۰.۴ اینچی LCD با رزولوشن ۲۰۰۰*۱۲۰۰ پیکسل و میزان روشنایی ۴۰۰ نیت است و بر اساس توانایی آن در کاهش اثرات مضر نور آبی، گواهی مراقبت چشم را از SGS دریافت کرده است.

تبلت نوکیا T20 به تراشه UNISOC T610 SoC مجهز شده است و با سه یا چهار گیگابایت حافظه رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی عرضه می‌شود؛ البته کاربران می‌توانند با استفاده از یک کارت حافظه MicroSD حافظه آن را تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش دهند. محصول ذکر شده دارای میکروفون‌های دوگانه، بلندگوهای استریو، جک هدفون ۳.۵ میلی متری و پورت USB Type-C است.

اتصالات تبلت نوکیا T20 شامل وای فای دوگانه و بلوتوث پنج می‌شود، نسخه LTE این محصول با فناوری GPS همراه است. دوربین سلفی به کار رفته در این تبلت دارای حسگر پنج مگاپیکسلی است در حالی که یک دوربین هشت مگاپیکسلی در پنل پشتی آن تعبیه شده است. انرژی مورد نیاز تبلت جدید نوکیا با استفاده از یک باتری هشت هزار و ۲۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی نیز بهره می‌برد. نسخه وای فای تبلت نوکیا T20 با قیمت ۱۷۹.۹۹ پوند و نسخه LTE آن با قیمت ۱۹۹.۹۹ پوند در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 531699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.