گذر موج ناپایدار تا ۲ روز آینده/کاهش ۲ درجه‌ای دمای هوا

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: از فردا جمعه تا اواخر روز شنبه با گذر موجی ناپایدار افزایش ابر، وزش باد شدید و بارش باران در مناطق غرب و شمال غربی استان و ریزش برف خفیف در ارتفاعات را شاهد خواهیم بود. دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده یک تا دو درجه کاهش می‌یابد.

حجت‌الله علی عسگریان، در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی نسبتاً پایدار امروز در استان اصفهان، اظهار کرد: بر این اساس در اکثر مناطق آسمان صاف تا کمی ابری، در ساعات عصر گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از فردا جمعه تا اواخر روز شنبه با گذر موجی ناپایدار افزایش ابر، وزش باد شدید و بارش باران در مناطق غرب و شمال غربی استان و ریزش برف خفیف در ارتفاعات را شاهد خواهیم بود که منجر به لغزندگی سطح جاده‌ها در گذرگاه‌های کوهستانی، کاهش دید و آسیب به محصولات کشاورزی می‌شود، برای مناطق مرکزی هم احتمال بارش خفیف دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده یک تا دو درجه کاهش می‌یابد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان بین ۲۲ درجه و ۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: مهاباد با دمای ۲۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای سه درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 531698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.