کاهش مرگ و میر و شدت بیماری کرونا در بین واکسینه شده‌ها

رئیس بیمارستان امین اصفهان گفت: در حال حاضر ۱۳۰ بیمار کرونایی در این بیمارستان بستری هستند این میزان بستری شدگان تقریباً یک سوم عددی است که در اوج پیک پنجم کرونا داشتیم و به طور میانگین در هر ۲۴ ساعت تعداد ۲۰ بیمار جدید به تعداد مبتلایان کرونا افزوده می‌شود.

حمید مللی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به خدمات درمانی بیمارستان امین به مبتلایان کرونا، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۳۰ بیمار کرونایی در بیمارستان امین بستری هستند و به طور میانگین در هر ۲۴ ساعت تعداد ۲۰ بیمار جدید به تعداد مبتلایان کرونا افزوده می‌شود.

وی اضافه کرد: این میزان بستری شدگان تقریباً یک سوم عددی است که در اوج پیک پنجم کرونا در بیمارستان امین اصفهان بستری می‌شدند.

کاهش شدت بیماری و مرگ میر در بین واکسینه شدگان

رئیس بیمارستان امین اصفهان در خصوص میزان ارزیابی وضعیت بیماران کرونایی که واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند، تصریح کرد: آنچه مشاهده می‌شود اینکه واکسیناسیون تأثیر زیادی در بالا بردن سطحی ایمنی بدن افراد دارد و حتی افرادی که بعد از واکسیناسیون کرونا مبتلا به این ویروس می‌شوند شدت بیماری و مرگ و میر ناشی از ابتلاء به این ویروس در بین آنها بسیار کمتر از کسانی است که واکسن کرونا نزده‌اند.

مللی ادامه داد: همشهریان تزریق واکسن کرونا و مراجعه به مرکز تجمیعی برای واکسیناسیون را در اولویت کار خود قرار دهند تا روند واکسیناسیون به سرعت انجام شود و بتوانیم به آمار قابل قبول در کاهش مبتلایان به این ویروس برسیم و پیک بعدی را با کمترین میزان ابتلاء و پایین‌ترین آمار مرگ و میرها داشته باشیم.

کد خبر 531688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.