حمایت مالی مدیریت شهری کرج از موسسه رازی ضروری است

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: مجموعه شورای شهر حامی مؤسسه رازی بوده و اراده و انگیزه در راستای تکمیل پروژه‌های آن وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا جواد چپردار در حاشیه بازدید از مؤسسه رازی، با اشاره به اینکه این جلسه به درخواست مؤسسه رازی برگزار شده است، اظهار کرد: طی این بازدید اعضای شورای شهر و شهردار کلانشهر کرج حضور داشتند.

وی با بیان اینکه در دوره گذشته مدیریت شهری کرج تعهداتی نسبت به مؤسسه رازی ایجاد شده بود، افزود: این تعهدات از قبیل حمایت مالی برای توسعه و پیشبرد اهداف مؤسسه رازی و کمک در احداث ساختمان و آزمایشگاه جدید در این مجموعه بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در نشست امروز مقرر شد به جهت حساسیت، مؤسسه رازی اجرای تعهدات مالی را در اولویت کار خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه شهرداری تجربه کافی در حوزه احداث آزمایشگاه را نداشته است، اضافه کرد: تکمیل ساختار آزمایش مؤسسه رازی فنی است شهرداری قالبا در میان پیمانکارهایی که دارد تخصصی در امر احداث آزمایشگاه به چشم نخورده است از این رو اجرای تعهد مالی در اولویت قرار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در این جلسه مطرح شد که انتخاب پیمانکار تخصصی به عهده مؤسسه رازی باشد تا از بروز مشکل جلوگیری به عمل آید.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه شورای شهر حامی مؤسسه رازی بوده و اراده و انگیزه در راستای تکمیل پروژه‌های آن وجود دارد.

کد خبر 531631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.