اهدای ۲۵ هزار قلم تجهیزات پزشکی به مراکز درمانی اراک

۲۵ هزار قلم تجهیزات پزشکی پیشگیری و درمان بیماری کرونا از محل وجه التزام و توزیع در ۱۳۰۰ مرکز درمانی و بیمارستانی اراک از سوی بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان مرکزی، اهدا شد.

عظیم حسین‌آبادی، مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در سال جاری این بانک طی ۲ مرحله، ۲۵ هزار کالای پزشکی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال در اختیار دانشگاه علوم پزشکی کشور قرار داده است.

وی تصریح کرد: مرحله نخست این طرح در اردیبهشت ماه و در شهر اراک اجرا شد که شامل ۳۰۳ قلم کالای پزشکی به ارزش ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بود و در مرحله دوم خوشبختانه این مبلغ به ۴ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال افزایش یافت که بانک قرض‌الحسنه مهر ایران توانسته در خدمت دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان قرار دهد.

حسین آبادی افزود: منابع این طرح در راستای کمک به حوزه سلامت و حمایت از مدافعان سلامت و انجام وظیفه اجتماعی، شرعی و همچنین اجرای طرح شهید سلیمانی از محل درآمدهای بانک تأمین است.

مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پایان تصریح کرد: این بانک در خصوص وظایف اجتماعی در سنوات گذشته از محل درآمدهای خود برای ساخت مدرسه و خانه بهداشت در مناطق محروم، کمک به زلزله‌زدگان و سیل‌زدگان کمک رسانی کرده و در سال جاری هم به دلیل شیوع کرونا این کمک‌ها را در خصوص تأمین تجهیزات پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی اختصاص داده است.

کد خبر 531568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.