کیلومتر چهار تا هفت رینگ چهارم تا سه ماه آینده تکمیل می‌شود

مدیرعامل سازمان عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: در صورت تامین منابع مالی مورد نیاز تا سه ماه آینده سه کیلومتر از مسیر رینگ چهارم (حدفاصل کیلومتر چهار تا هفت) به طور کامل تکمیل و تحویل مردم می‌شود.

مجید طرفه تابان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عملیات اجرایی کیلومتر دو و نیم تا چهارم حلقه حفاظتی که جز اولویت‌های نخست رینگ چهارم بوده با تجهیز کارگاه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه کیلومتر چهار تا هفت رینگ توسط سازمان عمران شهرداری در حال اجرا است، افزود: در این مسیر سه تقاطع غیر همسطح وجود دارد که همه آنها اجرا شده است؛ از یک هفته پیش نیز مسیر ترافیکی برقرار شده و خودروها از مسیر موجود به سمت مسیر جدید هدایت شدند و در حال حفاری برای تکمیل زیرگذر جاده هستیم.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: زیرگذر قهجاورستان چند ماه قبل تکمیل شد که امیدواریم با تأمین منابع مالی مورد نیاز تا سه ماه آینده سه کیلومتر مسیر از رینگ (حدفاصل کیلومتر چهار تا هفت) به طور کامل تکمیل و تحویل مردم شود.

طرفه تابان با بیان اینکه ۳۷.۵ درصد از کیلومتر دو و نیم تا چهارم مسیر رینگ آزادسازی شده است، ادامه داد: تقاطع غیر همسطح بهاران در این بخش قرار گرفته است که با تکمیل مطالعات ترافیکی و طراحی اجرا خواهد شد. این مسیر طبق قرارداد در مدت زمان هشت ماه اجرا می‌شود که امیدواریم برای ۶۲.۵ درصد آزادسازی باقی مانده مسیر نیز برنامه‌ریزی لازم انجام شود.

کد خبر 531546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.