عملکرد دستگاه‌های فرهنگی در هفته گرامیداشت اراک ضعیف بود

سرپرست شهرداری اراک گفت: محور برگزاری آئین‌های هفته فرهنگی اراک، شهرداری و شورای شهر است در حالی که دستگاه‌های متولی فرهنگ باید در کنار مدیریت شهری از این فرصت برای اجرای ماموریت‌هایشان بهترین بهره را بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد جعفرپور در آئین اختتامیه هفته فرهنگی اراک اظهار کرد: گرامیداشت هفته اراک با ابتکار شورای اسلامی این شهر به مناسبت سالروز صدارت امیرکبیر (۲۸ مهرماه) با هدف احیای هویت و افزایش حس تعلق شهری تدوین شده و انتظار است که همه بخش‌ها در این ایام با مشارکت هدفمند در تحقق اهداف مدیریت شهر را یاری دهند.

وی افزود: محور برگزاری آئین‌های هفته فرهنگی اراک، شهرداری و شورای شهر بود در حالی که دستگاه‌های متولی فرهنگ باید در کنار مدیریت شهری از این فرصت برای اجرای ماموریت‌هایشان بهترین بهره را بگیرند.

سرپرست شهرداری اراک ادامه داد: بسیاری از دستگاه‌های اجرایی حتی در این هفته یک پلاکارد هم نصب نکردند درحالی‌که حوزه فرهنگ جدی و اثرگذار است و مشارکت همه بخش‌ها در این بخش و ایجاد نشاط و تقویت همبستگی فرهنگی و اجتماعی ضروری است.

جعفرپور اضافه کرد: هر میزان منابع مالی در امور فرهنگی صرف شود نوعی سرمایه‌گذاری است و توسعه متوازن بر بستر فرهنگی محقق می‌شود.

کد خبر 531533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.