مبارزه و پیشگیری از فساد در شهرداری‌ها در حال انجام است

جمالی‌نژاد گفت: گلوگاه‌های فساد را در شهرداری ها شناسایی کرده ایم و اقداماتی بر روی این گلوگاه‌ها انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور در نشست معاونان استانداری‌های سراسر کشور اظهار کرد: یکی از مباحثی که وجود دارد و جزو اولویت‌های ریاست‌جمهوری بوده، رسیدگی و ارتقا معیشت مردم بوده؛ شرایط اقتصادی مردم سخت است، ما هم نباید کنار بکشیم، از سوی دیگر شهرداری‌ها می‌توانند کمک به سزایی در رفع این مشکل‌ها داشته باشند.

وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که وزیر کشور همیشه به آن اشاره می‌کنند، طرح از مزرعه تا سفره مردم است، که بحث فروشگاه‌های زنجیره‌ای است، این طرح می‌تواند سازنده باشد.

معاون عمرانی وزیر کشور با اشاره به دیگر برنامه‌های ریاست جمهوری گفت: یکی دیگر از موضوعات، مبارزه با فساد است در وزارت کشور و سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌ها اقداماتی انجام داده شده، بر این اساس گلوگاه‌های فساد را در شهرداری‌ها شناسایی کرده ایم و اقداماتی را به صورت سلسله مراتب بر روی این گلوگاه‌ها انجام خواهیم داد؛ همچنین برنامه ریزی برای جلوگیری و پیشگیری از فساد در حال انجام است ما در تلاشم که به جای جلوگیری از فساد، پیشگیری کنیم.

وی ادامه داد: مسئله بسیار مهم این است که به سمت شهرداری‌ها و دهیاری‌های هوشمند و الکترونیک پیش برویم و همکارانمان در سازمان شهرداری‌ها دهیاری‌ها در حال انجام این اقدامات هستند. خواهشمندیم معاونت‌های عمرانی استان‌ها هم ورود کنند. بحث فساد ستیزی در شهرداری‌ها بسیار حائز اهمیت است بر این موضوع رئیس جمهور هم تاکید ویژه‌ای دارند.

جمالی نژاد درباره سفرهای استانی رئیس جمهور اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی که در سفرهای استانی رئیس جمهور مطرح می‌شود، باید پیگیری شود در تحقق این مباحث معاونت‌های عمرانی نقش بسزایی خواهند داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 531532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.