آخرین تصمیمات برای آزادسازی و تکمیل رینگ چهارم اصفهان

شهردار اصفهان گفت: از امروز عملیات عمرانی مسیر حدفاصل کیلومتر دو و نیم و تا چهارم پروژه رینگ چهارم آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم زاده امروز _چهارشنبه پنجم آبان‌ماه_ در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه‌های مهم عمرانی شهر، اظهار کرد: مقرر شده هر چهارشنبه دو هفته یک بار با حضور در محل اجرای پروژه‌های مهم عمرانی شهر مسائل و مشکلات مربوط به پروژه را بررسی و رفع کنیم.

وی افزود: امروز در رینگ چهارم حدفاصل کیلومتر دو تا چهار و نیم مسائل و موانع مطرح و با حضور معاونان ذی‌ربط مشکلات یکی یکی بررسی و راه حل‌ها اتخاذ شد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه از امروز عملیات عمرانی مسیر حدفاصل کیلومتر دو و نیم تا چهارم پروژه رینگ چهارم آغاز شده است، تصریح کرد: رینگ چهارم یکی از پروژه‌های کلانی است که از دیرباز در شهرداری مطرح بوده است، چرا که به اقتضای توسعه شهر و افزایش جمعیت ناگزیر به افزایش رینگ‌ها هستیم.

قاسم‌زاده ادامه داد: با اجرای رینگ چهارم بخش زیادی از بار ترافیکی رینگ سوم کاهش پیدا می‌کند، همچنین کاهش آلودگی هوا و تسهیل سفرهای شهری را به همراه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از مسیر رینگ چهارم در خارج از محدوده شهری قرار دارد که باید مباحث آزادسازی و اجرای آن از طریق استانداری و برگزاری جلسات مشترک با شهرداری شهرهای پیرامون پیگیری شود.

شهردار اصفهان با اشاره به تشکیل «شرکت پروژه» برای احداث طرح رینگ چهارم گفت: با توجه به اینکه مسیر رینگ چهارم به طور کامل در محدوده شهر اصفهان قرار ندارد و بخشی از آن باید توسط شهرداری شهرهای در مسیر اجرا شود و احتمال فراهم نبودن شرایط مالی برای آنها وجود دارد، پیشنهاد «شرکت پروژه» مطرح شده تا از این طریق مشکلات برطرف و با استفاده از منابع در اختیار، احداث رینگ دنبال شود.

قاسم‌زاده اظهار کرد: برای آزادسازی بخشی از پروژه که در محدوده اختیارات شهرداری اصفهان است تصمیماتی اتخاذ شده تا منابع مالی مورد نیاز پروژه تأمین شود.

کد خبر 531513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.