بهره‌برداری از اولویت نخست رینگ چهارم تا ۱۴۰۱

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: در صددیم اولویت نخست رینگ چهارم از کیلومتر صفر تا نهم رینگ حدفاصل تقاطع سردار شهید سلیمانی تا اتصال به خیابان‌های تابان و آسمان را تا سال ۱۴۰۱ تکمیل کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایرج مظفر امروز _چهارشنبه پنجم آبان ماه_ در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه‌های مهم عمرانی شهر، اظهار کرد: نخستین جلسه بررسی پروژه‌های بزرگ عمرانی شهر در دوره جدید مدیریت شهری به دلیل اهمیت پروژه حلقه حفاظتی در محل اجرای این پروژه برگزار شد.

وی تصریح کرد: امروز همزمان عملیات اجرایی کیلومتر دو و نیم تا چهارم حلقه حفاظتی که جز اولویت‌های نخست رینگ بوده، آغاز شده و قرار است در بازه زمانی ۱۰ ماهه شامل مسیر و یک تقاطع رو به روی شهر بهاران احداث شود.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ادامه داد: سیاست‌هایی برای کل رینگ اتخاذ و برنامه‌ریزی شد تا برای تأمین منابع مورد نیاز از ظرفیت و پتانسیل‌های اطراف رینگ استفاده شود از این رو مقرر شد معاونت شهرسازی پتانسیل‌ها را بررسی و اعلام کند.

مظفر با بیان اینکه موضوعات پیرامون منابع مالی مورد نیاز با معاون مالی و اقتصادی شهردار مطرح و قول‌های مساعدی برای انجام آزاسازی‌ها داده شد، گفت: درصددیم اولویت نخست رینگ چهارم از کیلومتر صفر تا نهم رینگ حدفاصل تقاطع سردار شهید سلیمانی تا اتصال به خیابان‌های تابان و آسمان را تا سال ۱۴۰۱ تکمیل کنیم.

کد خبر 531512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.