قطارهای گردشگری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی راه‌اندازی شد

با توجه به افزایش تقاضای مسافران برای تداوم حرکت قطارهای گردشگری، شرکت حمل‌و نقل ریلی رجا اقدام به راه‌اندازی مجدد قطار گردشگری «شیرگاه» با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی کرده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از شرکت حمل‌و نقل ریلی رجا، «رضا عصاری» معاون اجرایی این شرکت با اعلام این خبر اظهار کرد: حرکت قطار گردشگری شیرگاه در دو جمعه متوالی برابر با روزهای هفتم و چهاردهم آبان ماه خواهد بود.

وی با بیان اینکه همه پروتکل‌های بهداشتی در این قطار رعایت شده و قطار قبل از حرکت ضدغفونی خواهد شد، گفت: به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و برای سلامت حال گردشگران، در این قطار علاوه بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی بین مسافران، بسته‌های بهداشتی شامل محلول ضدعفونی کننده و ماسک توزیع می‌شود.

معاون اجرایی شرکت رجا، بازدید از تپه میل شهر ری، دشت کویر، کوه اژدها و تپه‌های مریخی، ایستگاه صد ساله بنکوه، دودکش‌های جنی و کوه‌های حیرت انگیز سیمین دشت، زرین دشت و کبوتر دره، حبله‌رود و باغ‌های میوه استان سمنان، چشمه رنگی و روستای شوراب، جاده گدوک، سه‌خط طلا، پل ورسک، پل اوریم، غار اسپهبد خورشید، پل کلانتر یا دوآب و جنگل زیبای شیرگاه و غیره را از جاذبه‌های گردشگری این سفر نام برد.

عصاری با اعلام اینکه ساعت حرکت از ایستگاه راه آهن تهران ۶ و ۴۵ دقیقه صبح و ساعت بازگشت به ایستگاه تهران ۱۲ شب است، گفت: استفاده از قطار اختصاصی گردشگری، وجود راهنمای مجرب، بیمه گروهی و انفرادی، پذیرایی بسته بندی شده شامل صبحانه، ناهار، شام و میان وعده، همچنین برنامه‌های سرگرم کننده از جمله خدمات شرکت رجا در این سفر است.

وی ادامه داد: هم‌وطنان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره برنامه سفر با قطارهای گردشگری، تخفیفات، چگونگی خرید بلیت و طرح‌های مربوط به سفرهای گروهی، علاوه بر مراجعه به سایت رجا به نشانی www.raja.ir با سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق تلفن ۱۵۳۹ تماس بگیرند.

معاون اجرایی شرکت رجا درباره اجرای پروتکل‌های بهداشتی در قطارهای رجا به ویژه قطارهای گردشگری، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور، این شرکت اقدام‌های متعددی را در راستای سفر هوشمند (سفر و سلامت) با انجام پروتکل‌های بهداشتی اعم از کنترل وضعیت سلامتی و بهداشت مأموران قبل از اعزام، ضدعفونی کردن قطارها در مبدا و طول سفر، استفاده از ظروف یک‌بار مصرف پذیرایی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در قطارها، ارائه ماسک به مسافران، جانمایی و تعبیه مواد ضدعفونی کننده در قطارها و غیره آغاز و اجرایی کرده است.

ب

کد خبر 531494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.