پرسپولیس _ نساجی/ سرخ پوشان، شش امتیازی چهارم لیگ برتر؟

پرسپولیس عصر امروز (چهارشنبه) به مصاف نساجی خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس از ساعت ۱۸ امروز چهارشنبه - ۵ آبان ماه - در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی خواهد بود. سرخ پوشان پس از استارت خوب در هفته نخست مقابل فولاد خوزستان، حالا امیدوار است برای عقب نماندن از سایر مدعیان بتواند اولین دیدار خانگی خود در لیگ بیست و یکم را هم با برد پشت سر گذارد. نساجی هم بعد از آنکه با ساکت الهامی در نیم فصل دوم از منطقه سقوط گریخت، دست از اعتمادش به الهامی برنداشت تا در فصل جدید برای رده‌های بالاتری رقابت کند.

پرسپولیس؛ سربلند از پوست اندازی!

شاگردان یحیی گل محمدی که حذف تلخی از لیگ قهرمانان را در آستانه آغاز فصل جدید تجربه کرده بودند، نمایش دلچسبی در اهواز مقابل فولاد خوزستان داشتند و سه بر یک حریف خود را مغلوب کردند تا شکست برابر الهلال تا حد زیادی به فراموشی سپرده شود. نکته امیدوار کننده دیگر برای پرسپولیسی‌ها، گلزنی بازیکنانی بود که به تازگی به جمع سرخ‌ها اضافه شده اند.

پرسپولیس _ نساجی / پرسپولیس، شش امتیازی چهارم لیگ برتر؟

به نظر می‌رسد رضا اسدی کاملاً توانسته خود را به یحیی ثابت کند و احتمالاً نفر ثابت سرخ پوشان برای دیدارهای آینده است. حامد پاکدل اما کار سخت‌تری را پیش رو دارد و باید برای رسیدن به یازده نفر ابتدایی با مهدی عبدی و عیسی آل کثیر رقابت کند چرا که گل محمدی چندان اعتقادی به استفاده از دو مهاجم ندارد. به علاوه علیرضا ابراهیمی که اختلافش با پرسپولیس در هفته‌های گذشته جنجالی شده بود، در هفته جاری با عذر خواهی از کادر فنی این تیم به تمرینات بازگشت و باید دید چه زمانی به جمع مدافعین سرخ‌ها اضافه می‌شود.

نساجی رویاهایش با ساکت را بلندتر می‌کند

شاید با دیدن اوضاع نامناسب نساجی در نیم فصل نخست لیگ بیستم، کمتر کسی می‌توانست حدس بزند که تنها نماینده شمال کشور در لیگ برتر ماندگار می‌شود. با این حال ساکت الهامی دست به کار بزرگی زد و با سبقت از دیگر تیم‌های پایین جدولی، نساجی را در لیگ نگه داشت تا با اعتماد مدیران این تیم، برای لیگ بیستم هم عهده دار هدایت قرمز و آبی‌های قائم شهر باشد.

پرسپولیس _ نساجی / پرسپولیس، شش امتیازی چهارم لیگ برتر؟

چند مهره خوب در قائم شهر

نساجی در نقل انتقالات تابستانی نیز موفق ظاهر شد تا با دستی پر پا به فصل جدید بگذارد. آن‌ها برای خط دروازه علیرضا حقیقی را از گل گهر حذب کردند و با آوردن منصوری از سپاهان و مسعود شجاعی از تراکتور، وزن کیفی نفرات شأن را افزایش دادند. باید دید آیا ثبات روی نیمکت و خوش نامی خریدهای جدید می‌تواند نساجی را در جدول رده بندی لیگ بیست و یکم بالاتر بکشد؟

کد خبر 531481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.