هدفون ریلمی Buds Wireless 2 Classic به زودی عرضه می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت ریلمی قصد دارد هدفون جدید خود با نام Buds Wireless 2 Classic را اوایل ماه نوامبر وارد بازار هند کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در حال حاضر شرکت ریلمی سه مدل هدفون دور گردنی بلوتوثی بی سیم با نام‌های Buds Wireless 2، Buds Wireless 2 Neo و Buds Wireless Pro را در اختیار کاربران قرار داده است که نسخه Neo این مدل هدفون‌ها از فناوری حذف نویز فعال (ANC) پشتیبانی نمی‌کند.

متأسفانه اطلاعات زیادی در مورد هدفون جدید ریلمی با نام Buds Wireless 2 Classic در دسترس نیست، اما این احتمال وجود دارد که این محصول نسخه بهینه سازی شده هدفون Buds Wireless 2 است. فناوری ANC به کار رفته شده در هدفون Buds Wireless 2 می‌تواند صداهای بیش از ۲۵ دسی بل را حذف کند. این محصول از اتصال بلوتوث پنج بهره می‌برد و به درایور تقویت باس ۱۳.۶ میلی متری نیز مجهز شده است.

هدفون Buds Wireless 2 دارای گواهی IPX5 است و در برابر آب مقاوم است. زمانی که قابلیت ANC آن فعال شود بیش از ۱۸ ساعت شارژدهی خواهد داشت و شارژ کامل باتری محصول حدود ۵۰ دقیقه زمان می‌برد. شرکت سازنده نیز ادعا می‌کند که تنها با ۱۰ دقیقه شارژ کردن این محصول می‌توان ۱۲ ساعت از آن استفاده کرد. قیمت هدفون Buds Wireless 2 در بازار هند ۳۶۰ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 531478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.