برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان چه قدر اعتبار نیاز است؟

عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای این لایحه در شش ماه دوم سال ۱۴۰۰ نیاز به ۱۵ هزار میلیارد تومان نیاز دارد.

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص لایحه رتبه بندی معلمان اظهار کرد: به دلیل اینکه این موضوع از طریق لایحه‌ی دولت به مجلس شورای اسلامی ارجاع شده است قطعاً منابع آن پیش بینی شده است، بر همین اساس طبق جمع بندی فراکسیون فرهنگیان مجلس مجموع منابع مالی مورد نیاز این طرح برای اجرای ۳۰ هزار میلیارد است.

وی افزود: در صورتی که این لایحه به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد و نهایتاً شورای نگهبان نیز ایرادی به آن وارد نکند اجرای این لایحه در شش ماه دوم سال ۱۴۰۰ نیاز به ۱۵ هزار میلیارد تومان نیاز دارد.

عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: معلمان سرمایه‌های ارزشمند اجتماعی کشور هستند و انتظار می‌رود مجلس شورای اسلامی دغدغه امروز معلمان را به خوبی برطرف کند.

حدادی ادامه داد: در حال حاضر برای تصویب این طرح انسجام مطلوبی بین اعضای کمیسیون آموزش و برنامه بودجه وجود دارد همچنین رئیس مجلس شورای اسلامی نیز تاکید فراوانی بر به سرانجام رساندن این طرح دارد، در این راستا امیدواریم این لایحه هر چه سریع‌تر در مجلس به تصویب برسد تا نمایندگان مجلس یازدهم بتوانند وظیفه خود را در قبال معلمان انجام دهند.

وی تصریح کرد: این لایحه در راستای ارتقا شأن فرهنگیان در ابعاد مختلف اجتماعی بوده و باعث می‌شود نیرو انسانی این بخش از جامعه تقویت شوند.

کد خبر 531462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.