جزئیات درگیری کارگر شهرداری با عضو شورای شهر خرمشهر+ تصاویر

یکی از کارگران شهرداری خرمشهر مدعی است که توسط عضو شورای این شهر مورد ضرب و شتم قرار گرفته اما این عضو شورا می‌گوید هیچگونه برخورد فیزیکی با کارگر شهرداری نداشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیش از ظهر روز گذشته (سه شنبه) یکی از کارگران شهرداری خرمشهر به علت آسیب دیدگی از ناحیه صورت به بیمارستان منتقل شد، این کارگر در بیمارستان مدعی شده که یکی از اعضای شورای اسلامی شهر خرمشهر به نام عادل چلداوی به علت مطالبه حقوق و بیمه معوقه به او آسیب زده است.

او در فیلمی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده از بی‌عدالتی مسئولان و نحوه برخورد آنها در زمان مطالبه حقوق معوقه خود ابراز گلایه می‌کند.

جزئیات درگیری کارگر شهرداری با عضو شورای شهر خرمشهر+تصاویر

از سوی دیگر ساعتی بعد روابط عمومی شورای اسلامی شهر خرمشهر گزارش داد که رئیس شورا و سرپرست شهرداری خرمشهر به اتفاق به دیدار این کارگر مجروح رفته‌اند و مقرر شده پیگیری‌های لازم برای بررسی جزئیات دقیق این اتفاق انجام و صلح اتفاق افتد.

همچنین عادل چلداوی عضو شورای شهر خرمشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا گفت: به ضرس قاطع بیان می‌کنم که هیچ‌گونه برخورد فیزیکی با کارگر شهرداری نداشتم. ماجرای درگیری ایجاد شده هیچ ربطی به شورای شهر و شهرداری خرمشهر نداشت و صرفاً به صورت اتفاقی رخ داده است.

وی افزود: مادرم در حال عبور از بازار بوده و هنگامی که کارگر شهرداری در حال شوخی و بازی کردن با جاروی خودش بوده به صورت اتفاقی به مادرم ضربه‌ای وارد می‌کند.

چلداوی تصریح کرد: این حرکت کارگر سبب آسیب و اعتراض مادر من می‌شود که می‌گوید به جای این کارها شهر را نظافت کنید و پس از اینکه ایشان متوجه می‌شود که او مادر من است بیان می‌کند که "به جای این حرف‌ها به پسرتان بگویید حقوقمان را بدهد. "

عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر اضافه کرد: بحث صورت گرفته سبب درگیری کارگر و برادرم می‌شود که در نهایت ابتدا ضربه‌ای با جارو به چشم مادرم وارد می‌شود و برادرم نیز به این حرکت واکنش نشان می‌دهد و در درگیری ایجاد شده چشم کارگر شهرداری آسیب می‌بینید و من هنگامی که وارد ماجرا شدم تنها اقدام به جدا کردن آنها کردم.

جزئیات درگیری کارگر شهرداری با عضو شورای شهر خرمشهر+تصاویر

کد خبر 531450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • یوسفی IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    2 0
    سلام خدمت همه ی تلاشگران،ما در مقام قضاوت نیستیم، ولی وقتی شخصی که عضو شورا میشود و دارای پست اجتماعی میگردد،می بایست نزدیکان خود را کاملا توجیه کند که در ملا عام با افراد درگیری ایجاد نکند مخصوصا اینکه آنطرف از پرسنل زیرمجموعه ی شهرداری باشد.در اینگونه مواقع نیروهای امنیتی پلیس بهترین برخورد با خاطیان را خواهند داشت.
  • ماری IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    1 0
    عادل چلداوی زورش به کارگری که ۶ ماه حقوق نگرفته و تقاضای مسائده داشته رسیده پس برای چی امام جمعه و بقیه را فرستاده رضایت بگیرند عادل چلداوی بیاد بدون عینک خودشو نشون بده معلوم میشه
  • شهروند ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    1 0
    مادر شما چه حقی داشته که بخواهد اعمال دستور کند؟ حالا شما در هر جایگاه وپستی باشی؟این هم نوعی سوءاستفاده و قدرت نمایی است.
  • امید کیانی ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    1 0
    آقای چلداوی یعنی این آقای پاکبان بی دلیل و همینطور الکی الکی با چوب پریده به مادره پیر شما اگه واقعیت داشته باشه عجب آدم سنگ دلی بوده خوب کردی رفتی شکایت کردی هم نفوذ داری هم قدرت نسبت به یک پاکبان ساده در هر صورت شما برنده می شوید چون قدرت داری یه دورغی هم بگو که باور پذیر باشه الکی هم تهمت نزن امیدوارم آقای اژه ای و رئیسی دمار از روزگار تو یکی در بیارن
  • ایرانی ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    1 0
    تویک مفت خوری که حق چندتا کارگرا خوردی وآخرش هم کتکشون میزنی اگه قانون باشه باید امثال مثل تورا اعدام کنه که درس عبرت بشه برای بقیه